Feladatok
Vevőszolgálattal kapcsolatos adminisztratív és ügyintézési feladatok ellátása
Vevőkkel való kapcsolattartás napi ügyekben
Logisztikai partnerekkel való kapcsolattartás, ügyintézés
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Kapcsolattartás és ügyintézés az Anyacég felelős munkatársaival
Elvárások
Minimum középfokú végzettség
Angol nyelv kommunikációképes ismerete szóban és írásban egyaránt
Legalább 1-2 éves kereskedelmi területen szerzett adminisztratív, értékesítési vagy logisztikai tapasztalat
Kiváló számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office, Internet, előny: Navision)
Proaktív, dinamikus személyiség
Precizitás, pontosság, kreativitás
Amit kínálunk
Kihívást jelentő, változatos munkavégzés
Fiatalos és családias légkör
Stabil, hosszútávú munkalehetőség
Dinamikusan növekvő és erős cégcsoport nyújtotta biztonság
Céginformáció
Az EMOS az elektronikai háztartási termékek egyik vezető gyártója és forgalmazója,
a GP Batteries kizárólagos forgalmazója Közép-, és Kelet-Európa több országában több mint 30 éve, 2022 óta a Legrand Csoport tagja.
Dinamikus fejlődésünk és sikeres üzleti tevékenységünk folytatása érdekében keressük a legmegfelelőbb jelöltet a következő pozícióra, budaörsi irodánkba, azonnali kezdéssel:
VEVŐSZOLGÁLATI ASSZISZTENS
Jelentkezés módja
Kérjük, küldje el magyar önéletrajzát, nettó fizetési igényét a "JELENTKEZEM" gombra kattintás után!