Feladatok

Vevőszolgálattal kapcsolatos adminisztratív és ügyintézési feladatok ellátása
Vevőkkel való kapcsolattartás napi ügyekben
Logisztikai partnerekkel való kapcsolattartás, ügyintézés
Egyéb adminisztratív feladatok ellátása
Kapcsolattartás és ügyintézés az Anyacég felelős munkatársaival

Elvárások

Minimum középfokú végzettség
Angol nyelv kommunikációképes ismerete szóban és írásban egyaránt
Legalább 1-2 éves kereskedelmi területen szerzett adminisztratív, értékesítési vagy logisztikai tapasztalat
Kiváló számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office, Internet, előny: Navision)
Proaktív, dinamikus személyiség
Precizitás, pontosság, kreativitás

Amit kínálunk

Kihívást jelentő, változatos munkavégzés
Fiatalos és családias légkör
Stabil, hosszútávú munkalehetőség
Dinamikusan növekvő és erős cégcsoport nyújtotta biztonság

Munkahelyi extrák

  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az EMOS az elektronikai háztartási termékek egyik vezető gyártója és forgalmazója,
a GP Batteries kizárólagos forgalmazója Közép-, és Kelet-Európa több országában több mint 30 éve, 2022 óta a Legrand Csoport tagja.
Dinamikus fejlődésünk és sikeres üzleti tevékenységünk folytatása érdekében keressük a legmegfelelőbb jelöltet a következő pozícióra, budaörsi irodánkba, azonnali kezdéssel:
VEVŐSZOLGÁLATI ASSZISZTENS

 

Jelentkezés módja

Kérjük, küldje el magyar önéletrajzát, nettó fizetési igényét a "JELENTKEZEM" gombra kattintás után!

JELENTKEZEM


Cégnév: EMOS HU Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: