A MOL Racing Kft. a MOL-csoport dinamikusan fejlődő leányvállalata, amely az autósportok világában tevékenykedik. Szeretnél részese lenni egy izgalmas és innovatív csapatnak? Érdekel az autósport és a technológiai fejlesztések világa? Nálunk lehetőséged nyílik betekintést nyerni a motorsport iparágba, és hozzájárulni a vállalat sikereihez.
A MOL Racing Kft. értékesítési szervezetének támogatása során a vevőkiszolgálási folyamatokon túl, az operatív üzleti döntések előkészítésében is aktívan részt vehetsz. Ha szereted a kihívásokat, és szeretnéd fejleszteni szakmai készségeidet egy dinamikus és innovatív környezetben, csatlakozz hozzánk, mint:
Vevőkapcsolati- és Értékesítés Támogató Munkatárs
A feladataid a következők lennének:
- Teljeskörű vevőkiszolgálási folyamatokért való felelősség, beleértve a vevőkkel és értékesítőkkel való folyamatos kapcsolattartást, ajánlatok rögzítését, megrendelések kezelését az SAP-ban, szerződések, számlák, elszámolások készítését, szállítólevelek és díjbekérők kiállítását, vámoltatást, LOGIR rendszerben történő ellenőrzését illetve közreműködést a vevők kiszolgálásában.
- A napi készletmozgások rögzítése a POFIT rendszerben.
- Napi vevőszámok rögzítése, új Navision-ös vevők esetében vevőkód kérése MSC MDM-től.
- A kiszállításokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása (GLS csomagok intézése, futár rendelése, Dachser szállításokhoz fuvar megkérése)
- EKÁER bejelentés és lezárás MOL EKÁER és NAV rendszerében.
- Minőségi bizonyítványok letöltése a termékekhez, a Katalog rendszerből.
- Napi termelési, szállítási ütemterv összeállítása a meglévő rendelések alapján (PROFIT rendszer használata), termelési naplók előkészítése.
- Társaság hivatalos leveleinek nyilvántartása, postaforgalom lebonyolítása. (beleértve az utánvét részletezés és postai feladások részletezésének megküldését a könyvelő és bankos kollégák részére)
Rád van szükségünk, ha:
- Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel.
- Közgazdasági és kereskedelmi ismereteid vannak.
- Vevőközpontú és ügyfélorientált gondolkodásmód jellemez.
- Kiváló kommunikációs képességgel rendelkezel, mind szóban, mind írásban.
- Proaktív, támogató és problémamegoldó hozzáállásod van.
- Precíz és pontos munkavégzést nyújtasz.
- Tapasztalatot szereztél vevőkiszolgálási területen.
- Angol nyelven társalgási szinten tudsz kommunikálni.
- Magabiztosan használod az MS Office (Outlook, Excel) programokat.
- Ismered és használod az SAP és CRM rendszereket felhasználói szinten.
Amit ajánlani tudunk:
- Versenyképes fizetés
- Cafeteria
- 13. havi fizetés
- Élet és balesetbiztosítás
- Laptop, telefon (Iphone)
- Medicover egészségbiztosítás
- Egy dinamikusan növekvő cég működésének átfogó megismerése
- Változatos feladatok és projektek
- Agilis, elkötelezett csapatmunka
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Vevőszolgálat