Ügyfélképviselet: Kapcsolatfelvétel az OEM-gyártókkal az APQP és PPAP folyamatok alkalmazásával, kivételes minőségi szabványok biztosítása
Problémamegoldás: A 8D módszertanok alkalmazása a problémák megoldására, a korrekciós intézkedések végrehajtására és a vevői követelmények kezelésére
Belső koordináció: Szoros együttműködés a különböző részlegekkel, beleértve a fejlesztést, a logisztikát és a projektmenedzsmentet, a zökkenőmentes működés biztosítása érdekében
Auditálásban való részvétel: Kulcsszerep betöltése a külső és belső auditokban, a VDA6.3, a Formula Q és az IATF 16949:2016 szabványoknak való megfelelés biztosítása
Minőségügyi rendszer fejlesztése: Hozzájárulás a minőségirányítási rendszer továbbfejlesztéséhez az iparági szabványoknak megfelelően
Projektminőség-tervezés: A kulcsfontosságú minőségbiztosítási tevékenységek felügyelete az ügyfélprojektek teljes életciklusa során
Elvárások:
Függetlenség és kezdeményezőkészség: önállóság autonóm környezetben
Kommunikációs készségek: Folyékony angol nyelvtudás írásban és szóban egyaránt
Technikai szakértelem: ISO 9001, IATF 16949, VDA 6.3, valamint olyan minőségirányítási eszközök ismerete, mint a 8D, 5-Why, Ishikawa, P-FMEA, CP, SPC, MSA, APQ
Képesítések: MSC/BSC mérnöki diploma és 1-5 év tapasztalat minőségügyi, mérnöki vagy projektmenedzsment területen, lehetőleg autóiparban