Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel telefonon, elektronikus úton (nemzetközi vevőállomány Európán kívül is).
Vevői ajánlatkérések, rendelések fogadása, rendszerbe történő beérkeztetése, ellenőrzése, módosítása, dokumentálása
A megrendelések kezelése a vevői határidők betartása érdekében.
Rendelésváltozások egyeztetése a vevőkkel, beszerzéssel, raktárral. Folyamatos együttműködés az európai sales és product planning részleggel, illetve DANA egyes európai gyáregységeivel.
Vevői kapcsolatok ápolása, vevői megelégedettség növelése: rendelésállomány felkövetéséről, prioritásokról, logisztikai problémákról rendszeres megbeszéléseken való aktív részvétel.
EU-n kívüli vevőkhöz történő kiszállításokhoz szükséges dokumentumok elkészítése.
Vevői igények teljesülését veszélyeztető problémák feltárása és megoldása: A rendeléstől a kiszállításig terjedő folyamat pro-aktív felülvizsgálata és módosítási javaslatok kidolgozása.
Vevők hosszútávú keretmegállapodásainak kezelése, ezzel kapcsolatos problémák felismerése és korrigálása a vállaltirányitási rendszerben
Együttműködés a vállalaton belüli társterületekkel.
A vállalati, valamint az osztályon belüli KPI-ok teljesítése (OTD, költségek).
Elvárások
Felsőfokú végzettség
Tárgyalóképes angol
Tárgyalóképes német
Multinacionális vállalati környezetben (termelés, raktározás vagy szolgáltatás területén) szerzett 1-4 év tapasztalat
Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, vevőközpontú szolgáltató szemlélet szükséges
SAP ismeret
Előnyt jelent
Előny egyéb idegennyelv ismerete (német, olasz, francia, spanyol)
Tapasztalat scheduling agreement és EDI kezelésben előny
Amit kínálunk
Magas technológiájú, rendezett, biztonságos munkakörnyezet
Teljesítmény alapú mozgó bér (maximum 10%)
Cafeteria rendszer
Kedvezményes melegétkezési lehetőség helyben
Munkába járás támogatása
Kiemelkedő vállalati sportolási és szociális juttatási csomag