E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

Versenypiaci értékesítés támogató csoportvezető

Feladatok

E.ON Ügyfélszolgálati Kft. | Határozatlan idejű | Teljes munkaidős 
 
A Te feladatod lesz:
  • A kapcsolódó szervezetekkel való együttműködés biztosítása maga és a csoportja részéről, az ügyfélkiszolgálás és az ügyfélélmény maximalizálása érdekében
  • A csoportjába tartozók helyes és pontos adatrögzítésének felügyelete, biztosítása
  • A kapcsolódó adminisztratív feladatok végrehajtása
  • Az ügyfélkörre vonatkozó információk, általános, összegző jellegű ismeretek gyűjtésének és megosztásának biztosítása
  • A csoportja által működtetett folyamatok ismerete és hatékony működtetése, javaslattétel azok fejlesztésére
  • A csoportjában dolgozó kollégák teljesítményének folyamatos értékelése, fejlesztése, munkatársak motiválása
  • A Versenypiaci ügyfélkapcsolati szervezet projektekben való képviselete.
  • Figyelemmel kíséri és ellenőrizi a csoport feladataihoz kitűzött KPI mutatókat, valamint folyamatos monitorozás segítségével biztosítja a minőségi és mennyiségi előírások teljesülését
  • A napi munka során a tevékenységre vonatkozó folyamatleírások és egyéb szabályozások betartása, a felmerült eltérések jelzése a felelősök felé.
  • Napi, heti megbeszélések tartása, a csoportban végzett munka értékelése és aktuális kérdések megvitatása céljából

  •  
    Elvárások:
  • Egyetemi vagy főiskolai végzettség
  • Legalább 3 év szakmaspecifikus gyakorlat ügyfélszolgálati területen
  • WINDOWS és MS Office magas szintű használata
  • SAP modulok használata
  • Adatbázis kezelő vagy magasan specializált szoftverek használata
  • Erős analitikus képeség, gazdasági szemlélet

  •  
    Amiért jó Nálunk dolgozni:
  • Teljesítmény alapú éves bónusz
  • Éves bruttó 550.000 Ft Cafeteria keret 
  • Céges laptop, céges telefon magánhasználattal
  • Közel 40 különböző juttatási lehetőség és kedvezmény
  • Élet-balesetbiztosítás
  • Magánegészségügyi járóbeteg-ellátás
  • Kedvezményes áramvételezési lehetőség
  • Útiköltség-elszámolás
  • Sportolási lehetőségek támogatása
  • Fejlődésedhez és szakmai előrelépésedhez minden lehetőséget biztosítunk (szakmai tréningek, oktatások, mentor program)
  • Stabilitás, hosszútávú munkalehetőség

  •  
    Munkavégzés helye: Győr 
    Pozíció azonosító: 231591   
     
    Kapcsolat
    El tudod képzelni magad a fenti pozícióban? Várjuk pályázatodat, alakítsuk együtt a jövő energiavilágát! Látogass el karrieroldalunkra is, ahol hasznos információkat találsz a kiválasztási folyamatunkkal kapcsolatban.
     
    Együtt alakítjuk a jövő energiavilágát!
    Az új E.ON vállalatcsoport az európai energiahálózatok és az energiával kapcsolatos infrastruktúra egyik legerősebb üzemeltetője, és korszerű ügyfélmegoldások szolgáltatója több mint 50 millió ügyfél számára. Összesen több mint 75 000 munkatársunk van 15 országban. Így ideális helyzetből segíthetjük elő az európai energiafordulatot. Két fenntartható növekedési területre összpontosítva, és az innogy felvásárlásával az E.ON teljes mértékben elkötelezi magát az energiavilág alapvető átalakulása mellett. Európa egyik legnagyobb energetikai szolgáltatójaként aktívan vezetjük az energiafordulatot Magyarországon és Európában. A két vállalat szakértelmének egyesítése az E.ON-t úttörővé teszi az új és innovatív energiamegoldások kidolgozásában, és lehetővé teszi, hogy az energiaszektor legtehetségesebb munkatársai dolgozzanak nálunk.
     
    A kiválasztási eljárás során az E.ON egyenlő esélyeket biztosít minden jelentkező számára nemzetiségre, korra, nemre, fogyatékosságra, illetve megváltozott munkaképességre való tekintet nélkül. A mi feladatunk az egyenlő esélyű részvétel technikai feltételeinek biztosítása. Kérjük, erre vonatkozó igényedet jelezd a pályázatodban.

    Állás, munka területe(i):

    • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
    • Ügyfélszolgálat, Ügyfélkapcsolat vezető

    JELENTKEZEM