Feladatok

  • Vámáru-nyilatkozatok előkészítése import / export / árutovábbítási okmányok;
  • Felelős a vámügyintézés során keletkező teljes dokumentáció felülvizsgálatáért;
  • Tárgyalási képesség a fuvarozókkal és beszállítókkal;
  • Napi kapcsolattartás a vámtisztekkel;
  • Vámszoftverekkel való feladatok elvégzése;
  • PC-munka (MS Office);
  • Dokumentumok archiválása.

Elvárások

  • Hatályos Vámszabályok ismerete (előny);
  • Vámterületen szerzett tapasztalat (előny);
  • Angol nyelvű kommunikáció;
  • Számítógépes felhasználói ismeretek (Microsoft Office - Excel);
  • B kategoria vezetői engedély;
  • Szakmai vámengedély (előny);
  • Kompakt ZOLL program ismerete (előny)
  • Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség, stressz-türő képesség;
  • Képesség az önálló munkavégzésre.

Amit kínálunk

  • Motiváló fizetés;
  • Kiegészítő bónuszok teljesítmény alapján;
  • Étkezési utalványok;
  • Program de loialitate;
  • Nyelvtanfolyamok;
  • Képzés lehetősége;
  • Munkahely: Esztergom és Budapest környéke
  • Kezdés dátuma: Megállapodás szerint 

Céginformáció

Cégünk több mint 20 éve van jelen a cseh piacon. Vámok feldolgozásával 7 cseh és 12 külföldi telephelyen foglalkozunk, köztük Bukarestben, Szczecinben és Manchesterben, így már nem vagyunk kis cég. Ügyfeleink között olyan vállalatok vannak, amelyek az EU-ból exportálnak vagy importálnak árukat, és a mi feladatunk az, hogy segítsük őket a vámhatóságokkal való kommunikációban, valamint hogy a nemzetközi kereskedelemmel kapcsolatos egyéb szolgáltatásokat nyújtsunk.
Szívesen látunk tapasztalt vámszakembert, de ha nincs tapasztalata, megtanítjuk, hogyan kell vámokmányokat kiállítani, és a vámeljárás szakértőjévé válhat, még ha nem is hallott róla - szívesen megtanítunk mindent az alapoktól!

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után ne felejtse el csatolni magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát!

JELENTKEZEM