content-header

Céginformáció

Az UniCredit páneurópai kereskedelmi bank, amely egyedülálló szolgáltatási kínálattal rendelkezik Olaszországban, Németországban, Közép- és Kelet-Európában. Világszerte több mint 15 millió ügyfelet szolgálunk ki, és erőnk abból a hatásból fakad, amelyet a közösségeinkre és a környezetünkre gyakorolhatunk. Vállalatunk küldetése, hogy a növekedés lehetőségét adjuk a közösségeknek, nem csupán összetett termékeink és szolgáltatásaink, hanem a fenntartható jövő megteremtését és pénzügyi jólét megerősítését célzó befektetéseink révén is. Emellett hozzájárulunk az éghajlati és környezeti válság kezeléséhez azzal, hogy minimálisra csökkentjük karbonlábnyomunkat, és ebben támogatjuk ügyfeleinket és közösségeinket is. 

Kollégáink kulcsfontosságúak céljaink eléréséhez, ők a mozgatórugói tevékenységeinknek. Amikor csatlakoznak az UniCredithez, egy nemzetközi, befogadó és sokszínű közösség részévé válnak, amely – nemi identitástól, kortól, etnikai hovatartozástól, szexuális irányultságtól, képességektől és kulturális háttértől függetlenül – a gondolkodásmód sokszínűségére épül. Kollégáink karrierjét – személyes és szakmai téren egyaránt – a tanulás és az együttműködés kultúrájával, juttatásokkal, programokkal és rugalmassággal támogatjuk. Mert hiszünk abban, hogy ügyfeleink életére akkor tudunk a legjobb hatással lenni, ha először kollégáink életét tesszük jobbá.

MILYEN FELADATAID LESZNEK?

  • A meglévő ügyfélportfólió felelősségteljes kezelése és megőrzése, folyamatos ügyfél kapcsolattartás
  • Új ügyfélkapcsolatok kialakítása, ajánlatok készítése
  • Ügyféltárgyalások szervezése és lefolytatása
  • Hitelezési feladatok: hiteltárgyalások lefolytatása, hitel-előterjesztések készítése, egyedi ügyféligényekre ajánlat kidolgozása
  • Szerződéskötés és folyósítás előkészítése
  • Társterületekkel aktív együttműködés ügyfél igényeinek megfelelő pénzügyi megoldások kialakításában
  • Felülvizsgálathoz kapcsolódó feladatok ellátása
  • A munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

MIT VÁRUNK TŐLED?

  • Vállalati/kisvállalati ügyfélkapcsolattartásban vagy finanszírozásban megszerzett 3-5 éves tapasztalat
  • Gazdasági főiskolai/egyetemi végzettség
  • Angol nyelv, legalább társalgási szint
  • B kategóriás jogosítvány
  • A munkakörhöz kapcsolódó digitális megoldások aktív használata
  • Önállóan és csapatban történő munkavégzés

MIÉRT ÉRDEMES HOZZÁNK CSATLAKOZNI?

  • Cafeteria,
  • Well-being szolgáltatások,
  • Bónusz teljesítménytől függően,
  • Privát egészségbiztosítási szolgáltatás minden kollégánknak a próbaidő lejárta után,
  • Átfogó betegség-, baleset- és életbiztosítás,
  • Munkavállalói Támogató Program,
  • Képzések,
  • Extra szabadnap.

JELENTKEZEM