Napi szinten kiszolgálja a közép-nagyvállalati ügyfelek számlavezetéssel kapcsolatos igényeit, gondoskodik a számlavezetési beállítások hibamentes elvégzéséről, biztosítja az értékesített termékek szerződéses hátterét
Invesztigációs feladatokat lát el, kezeli és koordinálja a standard és egyedi eseteket is, mely több társterület egyidejű bevonását is igényelheti
A vállalati passzív termékek és szolgáltatások értékesítését támogatja, igény szerint ügyféltárgyalásokon is részt vesz
Közreműködik az ügyfelek passzív ügyleteivel kapcsolatos ajánlatok kialakításában, szakmai hátterével támogatja az értékesítési tevékenységet
Ügyféligényeknek megfelelő termék- és folyamatfejlesztési javaslatait továbbítja a vezetője részére
Elvárások
Felsőfokú gazdasági végzettség
Legalább 1 év szakmai tapasztalat vállalati ügyfélkapcsolat, ügyfélkiszolgálás, vagy számlavezetési területen