Feladatok

  • az üzlet értékesítési céljainak megvalósítása
  • az üzlet napi operatív működésének irányítása
  • kapcsolódó szervezési és adminisztrációs feladatok ellátása (beosztás készítés, rendelések, elszámolások, nyitás-zárással kapcsolatos teendők)
  • az üzlethálózat szabályainak megfelelő termék kihelyezés, üzlet rendezettségének és tisztaságának biztosítása
  • munkavállalók irányítása, napi munkamenet megszervezése, koordinálása
  • árutasítások végrehajtása
  • akciók kezelése
  • hálózat irányítóval történő kapcsolattartás

Elvárások

  • kereskedelmi és üzletvezetői gyakorlat - minimum 3 év
  • számítógépes ismeretek (középszintű Word, Excel)
  • minimum középfokú végzettség
  • jó kommunikációs képesség
  • precíz, felelősség teljes munkavégzés
  • önálló problémamegoldó készség

Amit kínálunk

  • hosszútávú munkavégzés
  • kiszámítható bér és juttatási csomag (Mt. által meghatározott pótlékokkal, cafeteria, munkába járási támogatás, teljesítményösztönző bónusz)
  • stabil cégháttér
  • Boltirányítási rendszer felhasználói képzése

Céginformáció

A 100 %-ban magyar tulajdonú ABAÚJ COOP ZRt. 70 településen várja vásárlóit a folyamatos fejlesztéseknek köszönhetően megújuló üzleteiben. A COOP üzletlánc nagy hangsúlyt helyez a hazánkban előállított minőségi magyar élelmiszerek forgalmazására.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük töltse fel magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM