Feladatok

  • üzleti terv eléréséhez szükséges napi operatív tevékenység megszervezése,
  • belső folyamatok folyamatos felügyelete, irányítása,
  • szakmai és vezetői támogatás a beosztott munkatársak részére,
  • értékesítéshez kapcsolódó árajánlatok, kalkulációk ellenőrzése,
  • bérleti szerződések létrehozásának, elszámolásának felügyelete,
  • bérleti szerződésállomány pontos, naprakész állapotának biztosítása,
  • pénzügyi vonatkozású folyamatok kontrollálása,
  • gépjármű beszerzési és értékesítési folyamatok ügyintézésnek ellenőrzése,
  • javítási, karbantartási folyamatok és állásidők felügyelete,
  • beszállítókkal történő aktív kapcsolattartás,
  • értékesítéstámogatásához kapcsolódó marketing feladatok figyelemmel kísérése,
  • rendszeres és ad hoc riportok, beszámolók, elemzések készítése a vezetőség részére.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség (gazdasági szakirány),
  • min. 3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • angol nyelvismeret,
  • kiváló kapcsolatépítő és kommunikációs képesség,
  • rendszerszemlélet, vezetői készségek - képességek,
  • kimagasló ügyfélkezelés,
  • határozott, proaktív személyiség,
  • önálló, pontos munkavégzés,
  • magas szintű MS Office ismeret,
  • B kategóriás jogosítvány.

Amit kínálunk

  • stabil vállalati háttér,
  • teljes munkaidős alkalmazotti munkaviszony,
  • szakszerű, támogató csapat, humánus vezetők,
  • színvonalas munkakörülmények,
  • céges gépjármű,
  • vállalati Lojalitás Program.

Jelentkezés módja

A Jelentkezés gombra való kattintás után, kérjük csatolja magyar nyelvű önéletrajzát.

JELENTKEZEM