BECK AND PARTNERS Kft.
Partnerünk dinamikusan fejlődő csapatába keresünk egy kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkező, proaktív és sokoldalú munkatársat az alábbi pozícióba:

Üzleti kapcsolattartó és adminisztratív koordinátor

Főbb feladatok, munkák:

  • Kapcsolattartás egészségügyi, kórházi és magánegészségügyi partnerekkel, főként vezető beosztású személyekkel (igazgatók, osztályvezetők, ügyvédek stb.)
  • Szerződések és engedélyeztetési folyamatok koordinálása, beleértve az adminisztrációs ügyintézést és a döntés-előkészítést
  • Döntés-előkészítő anyagok készítése, a vezetőség számára különböző megoldási javaslatok bemutatása
  • Általános kommunikáció és adatok egyeztetése a partnerekkel, kisebb problémák kezelése
  • Új feladatok és projektek aktív támogatása, például új szerződésminták kidolgozása jogi csapattal együttműködve
  • Adminisztrációs feladatok ellátása, mint hivatalos levelek megírása, ajánlatok készítése, e-mailek kezelése és külsős partnerekkel való írásbeli kommunikáció

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Főiskolai vagy egyetemi végzettség
  • Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
  • Problémamegoldó hozzáállás és logikus gondolkodás
  • Önállóság, rugalmasság és az új feladatok gyors elsajátítása
  • Ügyfélorientált szemlélet és professzionális fellépés vezető beosztású partnerekkel szemben
  • Precizitás és alapvető adminisztrációs készségek

Amit kínálunk:

  • Pozícióhoz illeszkedő juttatási csomag
  • Béren kívüli juttatásként cégcsoporton belüli dolgozói kedvezmény (egészségügy, vendéglátás)
  • Stabil munkahely egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
  • Szakmai fejlődési lehetőség és változatos feladatkör
  • Barátságos, támogató csapat
  • Belvárosi, kulturált iroda
  • Céges programok

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Szerződések és új dokumentációk elkészítésében való tapasztalat

Állás, munka területe(i):

  • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka
  • Adatrögzítő
  • Adminisztrátor, Dokumentumkezelő
  • Szakmai asszisztens

JELENTKEZEM