Partnerünk dinamikusan fejlődő csapatába keresünk egy kiemelkedő kommunikációs készséggel rendelkező, proaktív és sokoldalú munkatársat az alábbi pozícióba:
Üzleti kapcsolattartó és adminisztratív koordinátor
Főbb feladatok, munkák:
Kapcsolattartás egészségügyi, kórházi és magánegészségügyi partnerekkel, főként vezető beosztású személyekkel (igazgatók, osztályvezetők, ügyvédek stb.)
Szerződések és engedélyeztetési folyamatok koordinálása, beleértve az adminisztrációs ügyintézést és a döntés-előkészítést
Döntés-előkészítő anyagok készítése, a vezetőség számára különböző megoldási javaslatok bemutatása
Általános kommunikáció és adatok egyeztetése a partnerekkel, kisebb problémák kezelése
Új feladatok és projektek aktív támogatása, például új szerződésminták kidolgozása jogi csapattal együttműködve
Adminisztrációs feladatok ellátása, mint hivatalos levelek megírása, ajánlatok készítése, e-mailek kezelése és külsős partnerekkel való írásbeli kommunikáció
Az álláshoz tartozó elvárások:
Főiskolai vagy egyetemi végzettség
Kiemelkedő kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt
Problémamegoldó hozzáállás és logikus gondolkodás
Önállóság, rugalmasság és az új feladatok gyors elsajátítása
Ügyfélorientált szemlélet és professzionális fellépés vezető beosztású partnerekkel szemben
Precizitás és alapvető adminisztrációs készségek
Amit kínálunk:
Pozícióhoz illeszkedő juttatási csomag
Béren kívüli juttatásként cégcsoporton belüli dolgozói kedvezmény (egészségügy, vendéglátás)
Stabil munkahely egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
Szakmai fejlődési lehetőség és változatos feladatkör
Barátságos, támogató csapat
Belvárosi, kulturált iroda
Céges programok
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
Szerződések és új dokumentációk elkészítésében való tapasztalat