Feladatok

  • Üzleti igények összegyűjtése, konszolidálása és nyilvántartása,
  • üzleti igények üzleti érték alapján történő priorizálása, az ehhez kapcsolódó vezetői előterjesztések készítése,
  • üzleti igények követelménnyé formálása és azok dokumentálása specifikáció formájában,
  • üzleti folyamatok elemzése és optimalizálása a követelményekkel összefüggésben,
  • funkcionális és nem-funkcionális követelmények meghatározása,
  • kapcsolattartás az üzleti igényben érintett üzleti területekkel: üzleti workshopok megtartása, szükség esetén döntéselőkészítő anyagok készítése,
  • az üzleti megoldás egyeztetése az IT terület/külső beszállítók képviselőivel,
  • az üzleti megoldás élesbe állításának támogatása (pl.: üzleti tesztelés, oktatás stb. formájában),
  • az igények státuszának követése, az igények megvalósulásáról riportok, beszámolók készítése,
  • az üzleti igénykezelés és üzleti elemzés banki folyamatának kialakítása és karbantartása.

Elvárások

  • Motivál, hogy a Bank egy kiemelt stratégiai területének sikeres működtetésében tevékenyen részt vehetsz,
  • felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel,
  • minimum 2 év üzleti elemzői/rendszerszervezői tapasztalatod van,
  • az üzleti szemlélet mellett alapvető IT ismeretekkel is rendelkezel,
  • jó csapatjátékos vagy és kiváló kommunikációs készséggel rendelkezel,
  • sikeres vagy a konfliktusok kezelésében,
  • önállóan is képes vagy döntéseket hozni, felelősséget vállalni,
  • precíz vagy a feladatok nyilvántartásában, dokumentálásában.

Előnyt jelent

  • Pénzügyi, informatikai felsőfokú végzettséged van,
  • banki területen is szereztél már üzleti elemzői/rendszerszervezői tapasztalatot,
  • folyamatmodellezés és diagramkészítő eszközöket ismersz és használsz (pl Visio, BPMN),
  • otthon vagy a projektmenedzsment világában, használsz projektmenedzsment eszközöket (pl. Microsoft Project),
  • írásban és szóban is jól kommunikálsz angolul.

Amit kínálunk

  • Alkalmazotti üzleti elemzői állás, teljes munkaidőben (heti 40 óra),
  • határozatlan idejű munkaszerződés 3 hónapos próbaidővel,
  • versenyképes jövedelem és egyéb béren kívüli juttatások,
  • változatos, a Bank növekedését, digitalizációját támogató üzleti igények menedzselése, amelyekhez kapcsolódóan mindig tudsz újat tanulni,
  • barátságos közösség, összetartó csapat, amelynek formálásában Te is tevékenyen részt vehetsz,
  • belvárosi munkavégzési helyszín (1062, Andrássy út 98.), home office lehetőséggel.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen reggeli
  • Masszázs

Céginformáció

Mit érdemes tudnod a MagNet Bankról?
  • Több mint 25 éve működünk nyereségesen 100%-ig magyar magántulajdonban lévő kereskedelmi bankként.
  • A hazai bankpiacon - egyedülálló módon - közösségi bankként vagyunk jelen, a nemzetközi értékalapú bankokhoz (GABV) tartozunk.
  • 2019-ben elnyertük az Év Társadalmilag Felelős Bankja örökös díjat a Mastercard Év Bankja versenyen.

Jelentkezés módja

Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődésed, és úgy látod, megfelelsz a fent leírt elvárásoknak, küldd el magyar nyelvű fényképes önéletrajzod, bérigényed feltüntetésével a lenti "Jelentkezem gombra" kattintva.

A MagNet Bank Zrt. az álláspályázatokkal kapcsolatban, mint önálló adatkezelő jár el. Az álláspályázattal kapcsolatos részletes adatkezelési tájékoztatást a MagNet Bank weboldalán megtalálható "Kiegészítő Adatkezelési Tájékoztató álláspályázatot benyújtók részére" elnevezésű adatkezelési tájékoztató tartalmazza.

JELENTKEZEM