Feladatok

  • Aktív részvétel új szolgáltatások üzleti koncepciójának és stratégiájának alkotásában
  • Műszaki implementáció támogatása, üzleti specifikációk készítése
  • Követelmények átadása a fejlesztőknek, fejlesztők munkájának ellenőrzése, elvégzett feladatok átvétele
  • Kapcsolattartás IT beszállítóval, kulcspartnerekkel, pénzintézetekkel
  • Üzleti dokumentáció elkészítése és készen tartása
  • Projektfeladatok támogatása, projektadminisztráció

Elvárások

  • Közgazdasági vagy informatikai területen szerzett felsőfokú iskolai végzettség
  • Üzleti elemzői tapasztalat
  • Üzleti folyamatok kialakításában szerzett tapasztalat
  • Innovációs környezetben, IT projektekben szerzett tapasztalat
  • MS Office alkalmazások magabiztos, felhasználói szintű ismerete
  • Kiváló kommunikációs és előadó készség magyar és angol nyelven
  • Megoldás és eredmény orientált gondolkodásmód
  • Önállóság, precizitás, felelősségteljes hozzáállás
  • Nyitottság új technológiák irányába
  • Csapatjátékos szemléletmód

Előnyt jelent

  • Digitális banki csatornáknál szerzett tapasztalat
  • Banki fraud területen szerzett tapasztalat
  • Elszámolásforgalomhoz kötődő tapasztalat

Amit kínálunk

  • A munka és a magánélet egyensúlyának támogatása (lehetőség rendszeres otthoni munkavégzésre)
  • Családbarát munkahely tanúsítvánnyal rendelkező nyitott vállalati kultúra
  • Biztos, kiegyensúlyozott tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat
  • Folyamatos fejlődési lehetőség aktív szakmai támogatással, belső karrier lehetőségek
  • Érdekes, változatos, szakmai kihívásokkal teli feladatok
  • Jelentős országos méretű projektekben történő aktív részvétel
  • Versenyképes fizetési csomag a jelölt tudása és kompetenciája szerint
  • Széles körű, tanúsított képzéseken, tréningeken történő részvétel lehetősége
  • Egészségtudatos életmód támogatása vállalati egészségbiztosítás és egyéb sportolási lehetőségek által
  • A+ minőségű modern, belvárosi, könnyen megközelíthető iroda
  • Kerékpártároló, zuhanyzó

Munkahelyi extrák

Céginformáció

A GIRO Zrt. a hazai pénzügyi szektor meghatározó szereplőjeként már három évtizede biztosítja a belföldi pénzforgalom biztonságos lebonyolítását. Társaságunk stratégiai célja, hogy a korábbiaknál is aktívabb szerepet vállaljunk a pénzforgalom fejlesztésében, hatékonyságának növelésében, továbbá a pénzügyi kultúra színvonalának emelésében. 2020. március 2-án sikeresen elindult Magyarországon az azonnali fizetési rendszer, ami megnyitotta a lehetőségét az azonnali átutalásra épülő új, alternatív fizetési szolgáltatások megjelenésének. Az azonnali fizetési rendszer kínálta társadalmi és gazdasági előnyök minél szélesebb körben történő érvényesítése érdekében a GIRO Zrt. folyamatosa vizsgálja azon lehetőségeket, melyek az azonnali fizetésen alapuló megoldások megvalósítását eredményezheti.

Üzletfejlesztési csapatunk fő feladata a Társaság stratégiájában megfogalmazott felső szintű üzleti célok és fejlesztési irányok megvalósítására versenyképes hazai és globális innovatív technológiai megoldások felkutatása, vizsgálata és elemzése. Az új termékek és megoldások figyelemmel kísérése, piaci igények folyamatos figyelése.
Az általuk végzett munka magas szintű szakmai kihívást jelent, hiszen közvetlen hatással lehetnek a magyar belföldi pénzforgalom és pénzügyi ökoszisztéma működésére.

JELENTKEZEM