Feladatok

  • Üzleti és informatikai megoldások adminisztratív támogatása.
  • Rendszerszintű, rendszerszemléletű megoldások kialakítása a szervezeten belül.
  • Új megoldások felkutatása, döntéselőkészítés a vezetőség számára.
  • A vállalat operatív működésének támogatása.

Elvárások

Egy olyan munkatársra van szükségünk, aki pozitív hozzáállású, kiváló kommunikációs készséggel rendelkezik. A pozíció betöltése szempontjából fontos:

  • felsőfokú végzettség,
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete,
  • jó kommunikációs készség (szóban és írásban egyaránt),
  • önálló munkavégzés, problémamegoldó készség,
  • ügyfélorientáltság, stressztűrő képesség,
  • precizitás, terhelhetőség, csapatmunka,
  • angol nyelvtudás.

Előnyt jelent

  • „B" kategóriás jogosítvány,
  • biztosítási területen szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Munkavégzés helye - Budapest Késmárk utca 14/B.
  • Fejlődési lehetőség - folyamatosan elérhető belső képzések (We Learn portál, English week), és egyéb számos olyan lehetőség, ahol bővítheted a szakmai tudásod.
  • Juttatások - béren kívüli juttatási csomagunk több különböző elemet tartalmaz, köztük ingyenes céges egészségcsomagot, baleset-, és életbiztosítást, magánnyugdíjpénztári hozzájárulást és kafetériát is.
  • Tegyünk jót - munkatársként aktív szerepet vállalhatsz a társadalmi felelősségvállalási törekvéseink megvalósításában.

Céginformáció

Generali Biztosító Zrt.

Biztosítóként a legfőbb küldetésünk, hogy óvjuk és jobbá tegyük az emberek életét.
Szükség van ránk!
Nekünk pedig Rád!
Tagvállalatunk, az ATOTAL INSURTECH Kft.

Ügyviteli folyamatszervező

munkatársat keres.

 

Kik vagyunk?

Dinamikusan fejlődő csapatként elsődleges célunk, a biztosítási kárrendezési szakértői piacon működve, hogy kárrendezési folyamatunk során partnereinknek minőségi szolgáltatást nyújtsunk. Keressük azokat a megoldásokat, amelyek alapján az ügyfélélmény és a vállalati eredményesség növekedni tud.

JELENTKEZEM