Feladatok

Feladataid lesznek:
  • Számlák iktatása, bankban rögzítése, könyvelésre előkészítése
  • Meglévő és új alkalmazottak munkavégzéséhez kapcsolódó eszközök, felszerelések, feltételek beszerzése, követése
  • A cég működéséhez szükséges adminisztrációs feladatok ellátása; pl. biztosítások lejelentése, intézése, okmányirodai ügyintézés
  • Cég részére szükséges irodai- és munkavédelmi felszerelések beszerzése, új és meglévő eszközökkel kapcsolatos ügyintézések
  • Eszköz- és anyagkészlet nyilvántartással kapcsolatos adminisztráció
  • A szükséges beiskolázások, továbbképzések megszervezése a dolgozók részére
  • Nyilvántartások vezetése

Elvárások

Amit mi keresünk az új munkavállalóban:
  • Középfokú végzettség
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret, ezen belül MS Office programok magabiztos használata
  • Nagyfokú rugalmasság, önállóság, terhelhetőség, jó kommunikációs és szervező képesség
  • Határozott fellépés, megoldás orientált személyiség, rendszerszemlélet
  • Magas fokú precizitás, felelősségteljes gondolkodásmód, csapatmunkára való alkalmasság

Előnyt jelent

Előnyt jelent:
  • pénzügyi ismeretek

Amit kínálunk

Amit ezért cserébe kínálunk:
  • Stabil, biztos munkahely, amely hosszútávra tervez a munkavállalóival
  • Fiatalos munkakörnyezet, barátságos, támogató kollégákkal
  • Igényes munkakörülmények, versenyképes fizetés
  • Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása

Céginformáció

Több, mint 30 éve generálkivitelezéssel foglalkozó, magyar tulajdonosi körrel rendelkező építőipari cégcsoportunk ügyvezető mellé asszisztens munkatársat keres.

Jelentkezés módja

Pályázni a "Jelentkezés" gombra kattintva, fényképes önéletrajzzal és bérigény megjelöléssel. Előnyt jelent a motivációs levél küldése.

JELENTKEZEM