Feladatok

Ingatlanokkal kapcsolatban:
  • ingatlanok (telephely, raktárépület) általános karbantartási munkáinak leszervezése, nyomonkövetése, ellenőrzése
  • az ingatlanüzemeltetési feladatok, illetve az ehhez kapcsolódó tevékenységek szakmai ellátása
  • közműóra állások leolvasása és diktálása minden hónapban a szolgáltatók felé
  • a szolgáltatóktól kapott közműszámlák alapján a fogyasztások szétosztása és kiszámlázása a bérlők felé
  • bérleti díjak kiszámlázása és az utalások beérkezésének nyomon követése
  • személyes megjelenés havonta legalább egy alkalommal az ingatlanokban
  • hirdetések megszerkesztése, feltöltése az internetes oldalakra, facebookra
  • papír alapú csekkek befizetése

Vetőmag értékesítéssel kapcsolatban:
  • egyéni vállalkozás napi operatív folyamatainak támogatása, pénzügyi és adminisztrációs feladatok ellátása
  • jogszabályi változások, előírások nyomonkövetése
  • az ügyvezető munkájának segítése
  • általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése
  • beszerzéssel és értékesítéssel kapcsolatos feladatok adminisztratív támogatása (levelezés, ügyintézés);
  • kapcsolattartás a könyveléssel valamint a bérlőkkel telefonon és email-ben
  • beérkező dokumentumok, szerződések, iratok nyilvántartása, rendszerezése
  • számlázásban való részvétel
  • hirdetések megszerkesztése, feltöltése az internetes oldalakra, facebookra, ezek szükség szerinti módosítása, aktualizálása
  • személyes asszisztensi feladatok ellátása

Elvárások

  • B kategóriás jogosítvány
  • önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • alap szintű angol nyelvtudás
  • jó kommunikációs készség
  • problémamegoldó képesség, határidők betartása,
  • pontosság, megbízhatóság, precizitás
  • számítástechnikai gyakorlat: word, excel, internet, számlázó program használata

Előnyt jelent

  • épületgépészeti, műszaki ismeret, gyakorlat
  • kereskedelmi gyakorlat
  • egyéb idegen nyelvtudás /román, ukrán, lengyel, német/

Amit kínálunk

  • rugalmas munkaidő (megbeszélés szerint 4-6-8 óra / nap)
  • versenyképes munkabér
  • stabil, hosszú távú munkalehetőség
  • családias légkör (teljes létszám 7 fő)

Céginformáció

Debreceni, 1991. óta működő egyéni vállalkozás, amely stabil háttérrel és üzleti partnerekkel rendelkezik, ingatlanok üzemeltetésével és vetőmag kereskedelemmel kapcsolatos, többnyire adminisztrációs feladatokra egy fő kollégát keres debreceni munkavégzéssel, rugalmas munkaidővel.
 

Jelentkezés módja

Erre az állásra önéletrajzzal lehet jelentkezni. Telefonos megkereséseket nem kérünk.
Cégnév: Papp jános e.v.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Közbeszerzési szakértő Győr-Moson-Sopron megye

A GYSEV Zrt. közbeszerzési eljárásainak teljes körű lefolytatása a hatályos Közbeszerzési Szabályzat alapján előzetes piaci konzultáció EPK lefolytatása, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE