Feladatok
- ingatlanok (telephely, raktárépület) általános karbantartási munkáinak leszervezése, nyomonkövetése, ellenőrzése
- az ingatlanüzemeltetési feladatok, illetve az ehhez kapcsolódó tevékenységek szakmai ellátása
- közműóra állások leolvasása és diktálása minden hónapban a szolgáltatók felé
- a szolgáltatóktól kapott közműszámlák alapján a fogyasztások szétosztása és kiszámlázása a bérlők felé
- bérleti díjak kiszámlázása és az utalások beérkezésének nyomon követése
- személyes megjelenés havonta legalább egy alkalommal az ingatlanokban
- hirdetések megszerkesztése, feltöltése az internetes oldalakra, facebookra
- papír alapú csekkek befizetése
Vetőmag értékesítéssel kapcsolatban:
- egyéni vállalkozás napi operatív folyamatainak támogatása, pénzügyi és adminisztrációs feladatok ellátása
- jogszabályi változások, előírások nyomonkövetése
- az ügyvezető munkájának segítése
- általános irodai adminisztratív feladatok elvégzése
- beszerzéssel és értékesítéssel kapcsolatos feladatok adminisztratív támogatása (levelezés, ügyintézés);
- kapcsolattartás a könyveléssel valamint a bérlőkkel telefonon és email-ben
- beérkező dokumentumok, szerződések, iratok nyilvántartása, rendszerezése
- számlázásban való részvétel
- hirdetések megszerkesztése, feltöltése az internetes oldalakra, facebookra, ezek szükség szerinti módosítása, aktualizálása
- személyes asszisztensi feladatok ellátása
Elvárások
- B kategóriás jogosítvány
- önálló, felelősségteljes munkavégzés
- alap szintű angol nyelvtudás
- jó kommunikációs készség
- problémamegoldó képesség, határidők betartása,
- pontosság, megbízhatóság, precizitás
- számítástechnikai gyakorlat: word, excel, internet, számlázó program használata
Előnyt jelent
- épületgépészeti, műszaki ismeret, gyakorlat
- kereskedelmi gyakorlat
- egyéb idegen nyelvtudás /román, ukrán, lengyel, német/
Amit kínálunk
- rugalmas munkaidő (megbeszélés szerint 4-6-8 óra / nap)
- versenyképes munkabér
- stabil, hosszú távú munkalehetőség
- családias légkör (teljes létszám 7 fő)