Raiffeisen Bank Zrt.

ÜGYFÉLVÉDELMI TELEBANKÁR

MI LESZ A FELADATOD?

  • Az ügyfélvédelmi telebankár pozícióban gyanús tevékenységeket fogsz monitorozni, speciális számítógépes rendszereink segítségével,
  • A csalásmegelőzés érdekében Bankunk ügyfeleinek tájékoztatása és esetleges kérdések megválaszolása lesz a feladatod,
  • A telefonon érdeklődő ügyfelek tájékoztatása mellett adminisztrációs feladataid is lesznek, illetve fontos, hogy naprakész tudással rendelkezz Bankunk termékeivel, szolgáltatásaival és eljárásaival kapcsolatban.

MIÉRT ÉRDEMES VELÜNK DOLGOZNI?

Biztonság és fejlődés

  • Stabil nemzetközi háttérrel rendelkező multinacionális vállalat vagyunk,
  • Fix versenyképes alapbérre, valamint teljesítmény alapú bónuszra számíthatsz,
  • Egyéni célokhoz igazított karrierút, előrelépési lehetőségek várnak,
  • Elkötelezett, támogató vezetőkkel és eredményorientált kollégákkal dolgozunk,
  • Egy vadonat új, igazán izgalmas, innovatív környezetben várunk.

Támogatás és juttatások

  • 16 féle Cafeteria juttatási elem közül választhatsz: SZÉP kártya, extra szabadnap, munkába járási támogatás, egészségbiztosítás, jegyek kulturális rendezvényekre és sporteseményekre,
  • Kedvezményes lakáshiteltámogatást és dolgozói hitelt biztosítunk,
  • Nyelvi, szakmai képzések várnak,
  • Figyelünk Rád és segítünk Neked, hogy mind szakmailag, mind a személyes fejlődésedben sikereket érhess el.

Közösség és összetartozás

  • Segítőkész kollégák és befogadó légkör vár,
  • Közös célunk a kiváló ügyfélélmény, amiért együtt dolgozunk,
  • Visszajelzés alapú kultúrában hiszünk, lehetőséged van hierarchián átívelően a visszacsatolásra: számítunk a véleményedre!

CSATLAKOZZ HOZZÁNK, HA...

  • Minimum középfokú végzettséggel rendelkezel,
  • Lehetsz pályakezdő is, szakértő csapatunk segít a szakma elsajátításában,
  • Szereted, ha rugalmas és tervezhető a munkaidőd (H-V) és megfelelő kompenzációért cserébe havi néhány éjszakai beosztás is illeszkedik az életviteledbe (20:00-08:00),
  • Jó a problémamegoldó képességed, határozott a kommunikációd,
  • Aktív az angol nyelvtudásod – középfokú kommunikációképes szint szükséges, a banki szakkifejezésekre megtanítunk,
  • Ügyfélorientált gondolkodás jellemez!

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

JELENTKEZEM