Feladatok

  • Nem lehet olyan, amire nem létezik válasz! Ezért legfontosabb feladatod lesz az ügyfelek kérdéseit, kéréseit saját hatáskörben, a lehető legrövidebb időn belül megválaszolni;
  • Kezeled az ehhez tartozó adminisztrációt;
  • Ügyfeleink teljes körű kiszolgálása emailben és chaten történik, de ne lepődj meg akkor sem, ha esetleg telefonon, vagy akár személyesen kell;
  • Szükséged lehet a társterületek (informatika, marketing) segítségére a megfelelő megoldás, vagy válasz megadásához, amit az ügyfél felé neked kell képviselned;
  • Önfejlesztés: változások, napi információk folyamatos követése;
  • Javaslatot teszel, ötletelsz a napi munkát érintő folyamatok, eljárások, nehézségek kapcsán, a hatékonyság növelése érdekében;
  • Teljesítményeddel és munkád minőségével kivívni az ügyfelek maximális elégedettségét;
  • …és amivel nem kell foglalkoznod, az az értékesítés, így tényleg minden adott lesz ahhoz, hogy a legmagasabb szinten tudj az ügyfelek kéréseire koncentrálni.

Elvárások

  • Min. középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Legalább 1-3 éves (elsősorban online) ügyfélszolgálati szakmai tapasztalatod van
  • Nem okoz gondot a munkaidőkeretes munkarend
  • Számlázási, számviteli ismeretek előnyt jelentenek
  • Angol nyelv középfokú ismerete szintén előny lehet
  • Előny ha van tapasztalatod CRM/ticketing rendszer használatában

Amit kínálunk

  • Ha a szakmailag magas szintű és önálló munka, a folyamatos fejlődés lehetősége, és a családias, emberközpontú munkakörnyezet érték számodra;
  • Ha fontos Neked, hogy komplex feladataid legyenek, amelyeken együtt kell dolgoznod a többi csapattal;
  • Ha szeretnél egy olyan csapatot erősíteni, akik az elmúlt években több rangos díjat is bezsebeltek ügyfélszolgálati kiválóság kategóriában;
  • Ha Neked is motiváló cél, hogy a szakma legjobb ügyfélszolgálatát biztosítsuk felhasználóinknak, mindezt emberközeli és nem nagyvállalati hozzáállással.

  Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy:

  • Odafigyelünk egymásra, kellemes, támogató munkakörnyezetet alakítottunk ki;
  • Nem hagyunk magadra a problémáiddal, bármikor bármit megkérdezhetsz;
  • Fontosabb a termék minősége, mint a határidő;
  • Fontos, hogy jól érezzük magunkat együtt (és alkalomadtán szívesen menjünk el együtt enni-inni);
  • Belülről láthatod egy olyan cég működését, amely már bizonyított valós piaci körülmények között;
  • Szilícium-völgyi hangulatban dolgozunk a Graphisoft Parkban.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Ingyen reggeli
  • Masszázs

Céginformáció

A Számlázz.hu-val kategóriát teremtettünk, amikor 2005-ben elsőként tettük publikussá online számlázónkat. Már akkor startup voltunk, amikor a felhőszolgáltatások, okostelefon, Tesla és a minyonok még a világon sem voltak. A megállíthatatlan innovációt mára több mint 800 ezer cég és több mint 1 millió felhasználó csatlakozása dicséri, mindemellett a fintech-forradalom előtt lettünk a pénzügyi technológia előhírnöke, így 2017-ben már pénzintézetek stabil partnereként léptünk új piacokra.
Bár a “corporate” multis hangulatnak még a gondolatától is irtózunk, mindig is nagyvállalati, élvonalbeli technológiákat alkalmaztunk, továbbá tudatos stratégia és üzleti modell mentén építkezünk. A komoly fejlődési lehetőségek kiaknázása miatt keresünk új munkatársat csapatunk és szolgáltatásaink fejlesztésére.

JELENTKEZEM