Feladatok

  • Rendelések kezelése és adminisztrálása: beérkező rendelések feldolgozása, státuszok frissítése
  • E-mailes kommunikáció: vásárlói megkeresések, kérdések, reklamációk kezelése
  • Telefonos ügyfélszolgálat: hívások fogadása, nem fogadott hívások visszahívása, ügyfelek tájékoztatása termékekről, rendelésekről, szállítási információkról
  • Személyes ügyfélszolgálat: az irodában érkező ügyfelek kiszolgálása, rendelések átadása a raktárnak (áru mozgatása nem szükséges)
  • Reklamációkezelés: problémák megoldása ügyfelek és szállítók között, visszaküldési és garanciális ügyek intézése
  • Kapcsolattartás szállító cégekkel: szállítások és árufelvételek szervezése, egyeztetés a fuvarozókkal
  • Számlázás: számlák kiállítása, számlamódosítások és egyéb adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs készség (mind írásban, mind szóban)
  • Problémamegoldó képesség
  • Türelmesség és empátia
  • Csapatmunka-képesség
  • Pontosság és megbízhatóság
  • Számítógépes ismeretek

Előnyt jelent

  • Idegen nyelvtudás
  • Excel és informatikai ismeretek
  • Felsőfokú (BSc) végzettség (gazdasági, kommunikációs vagy kapcsolódó területen)

Amit kínálunk

  • Munkaidő: Hétköznap 8:00-16:30
  • Családias környezet: Barátságos, támogató légkör, ahol nem csak munkatársak, hanem egy közösség is vagyunk.
  • Fejlődési lehetőség: Ha nyitott az új dolgokra, szeretne tanulni és előre lépni, nálunk erre is van lehetőség.

Munkahelyi extrák

  • Orvosi felügyelet
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Sikeres és gyorsan növekvő webshopba keresünk ügyfélszolgálatos kollégát, ahol családias, támogató munkahelyet kínálunk. Cégünk folyamatosan bővül, és jelenleg egy modern telephellyel rendelkezünk Nagytarcsán. Célunk, hogy ügyfeleinknek a legjobb minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtsuk.

Jelentkezés módja

A “Jelentkezem” gomb kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM