Pályakezdőként vagy végzős hallgatóként szeretnél keresni egy olyan helyet, ahol szakmai feladatokat és közvetlen mentorálást kapsz?
Ha érdekel az ügyfélszolgálat- a call centerek világa, illetve a csalások megelőzésével is szívesen foglalkoznál; lehet egymásra találtunk!
7/24-es munkarendben keressük
ügyfélszolgálati szakértő
munkatársunkat!
Mit csinálnál nálunk?
- Kezelnéd a beérkező csalás típusú ügyfélhívásokat
- Kivizsgálásokat indítanál, aktívan támogatnád a megfelelő szabályok alapján
- Adminisztrálnád a visszaélések vizsgálati eredményeit
- A társosztályoktól érkező csalás bejelentéseket kezelnéd
- Támogatnád a visszaéléseket monitorozó csapatot
- Közreműködnél a hatósági, illetve felügyeleti megkeresések kezelésében
Téged keresünk, ha:
- Fejlődni szeretnél és olyan helyet keresel, ahol gyakorlati tudásra teszel szert
- Vállalod a 7/24-es munkarendet
- Nyitott vagy a másokkal való együttműködésre
- Fejlett problémafeltáró és -megoldó készséggel bírsz
- Kiváló és empatikus a kommunikációd szóban és írásban egyaránt
- Tudsz önállóan dolgozni, de tudod, hogy mikor kell kérdezni
Előnyt jelent (de nem feltétel), ha:
- Láttál/végeztél már ügyfélszolgálati tevékenységet
- Dolgoztál már bankban/ pénzintézetben
- Kiváló kérdezéstechnikai ismeretekkel rendelkezel
Hol dolgozunk:
Budapest, XIII. kerületi irodánkban, a Babér utca 7. szám alatti épületünkben.
Ezt nyújtjuk Neked, ha velünk dolgozol:
- Változatos, izgalmas feladatkört
- Bevezetünk telefonos ügyfélszolgálat rejtelmeibe és a csaláskezelési és csalásmegelőzési ismeretekbe
- Megtanítjuk a csalásmegelőzési rendszerek kezelését
- Korrekt, skilljeidhez igazodó fizetést
- Személyes mentorálást a szenior kollégáktól
- Szakmai fejlődési lehetőséget
- Barátságos és professzionális munkakörnyezetet
Állás, munka területe(i):
- Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
- Telefonos ügyfélszolgálat