DSV Hungária Kft.

Ügyfélszolgálati specialista

(Csúsztatott munkarend)
 
  • egy skandináv vállalati kultúrában megkapod a felhatalmazást, hogy cselekedj és döntéseket hozz,
  • a kreatív gondolkodás érték,
  • a hibákat tanulási lehetőségként fogjuk fel,
  • a tehetségedet folyamatosan ápoljuk,
  • a szakmában kiváló embereket adunk melléd, hogy tanulj és egyéni céljaidat is megvalósíthasd.

Főbb feladatok, munkák:

  • kapcsolatot tartasz a DSV kiemelt ügyfeleivel és DSV társosztályokkal,
  • kompletten kezeled a megrendeléseket, ügyfél megbízásokat fogadsz és dolgozol fel,
  • küldeményeket követsz nyomon egészen a felvételtől a lerakásig és ehhez kapcsolódóan proaktívan tájékoztatod az ügyfelet,
  • napi riportokat készítesz az ügyfél számára, illetve belső használatra,
  • kezeled az ügyfél visszajelzéseit, részt veszel az akciótervek kidolgozásában és kommunikálásában, ezzel is biztosítva az ügyfélelégedettséget,
  • reklamációt kezelsz,
  • részt veszel az új ügyfelek implementációjában.

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • magabiztosan beszélsz és írsz angolul,
  • ügyfélközpontú hozzáállásod van,
  • precizitás és pontosság jellemzi a munkádat,
  • jól kezeled a stresszt, terhelhető vagy,
  • felhasználói szinten ismered az MS Office programokat (Excel, Word, Outlook).

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • logisztika, szállítmányozás, Supply Chain vagy ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalatod van.

Amit kínálunk:

  • lehetőséged lesz szakmai fejlődésre,
  • modern, könnyen megközelíthető irodánk van,
  • jó hangulatban, összetartó és segítőkész csapatban dolgozunk,
  • AYCM hozzájárulást adunk,
  • jelenleg heti 2 nap Home Office lehetőséget biztosítunk,
  • lojalitásodat 5 évenként pénzjutalommal és extra szabadsággal köszönjük meg.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezés módja:

A magyar és angol nyelvű önéletrajzokat a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk.

JELENTKEZEM