• Kapcsolattartás a vevőkkel, beérkező megkeresések (rendelések, reklamációk, információk) kezelése

  • Ügyféligények és elvárások folyamatos monitorozása, vevői auditokon és látogatásokon való részvétel

  • Vevői megrendelése rögzítése ERP rendszerben, szoros együttműködés a gyártási és logisztikai csapatokkal

  • Szállítások ütemezése és nyomon követése, valamint a szükséges dokumentációk előkészítése

  • Ügyfélpanaszok és reklamációk kezelése, továbbítása a minőségbiztosítási csapat felé, problémamegoldás koordinálása

  • Ügyféladatok és rendelési információk naprakészen tartása ERP és CRM rendszerekben, heti/havi riportok készítése

  • Folyamatos kapcsolattartás az értékesítési, gyártási és logisztikai részlegekkel

  • Részvétel belső folyamatfejlesztési projektekben, vevői elégedettség nyomon követése és javítására javaslatok megfogalmazása

Elvárások:

  • Legalább 2-3 év tapasztalat ügyfélszolgálati pozícióban
  • Magabiztos, folyékony angol nyelvtudás

  • Minimum középfokú végzettség

  • B kategóriás jogosítvány és saját autó 
  • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség

  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, proaktivitás

  • Magabiztos számítógépes ismeretek

Egyéb információ az állásról:

Multinacionális ügyfelünk bővülő csapatába keresünk ügyfélszolgálati specialista pozícióba új kollégát.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li class="" data-start="307" data-end="356"> <p class="" data-start="309" data-end="356">Hossz
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: