Feladatok

  • Komplex, operatív folyamatok támogatása, felmerülő problémák, kérések kezelése Salesforce rendszeren keresztül
  • Telefonon, e-mailen és chaten keresztül támogatás nyújtása belső és külső ügyfelek részére angol nyelven
  • Az ügyféladatok és kommunikáció naprakész nyilvántartása az adatbázisban
  • Az ügyfelek elégedettségének biztosítása és javítása
  • Panaszok kezelése és problémamegoldás nyújtása
  • Részvétel a problémás területek azonosításában, megoldási javaslatok kidolgozásában és megvalósításában együttműködve a vezetőséggel
  • Segítségnyújtás az operatív tevékenységek során a szabályok, eljárások és szabványok betartásában és fenntartásában

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (Bsc/BA/MA/MSc)
  • 1-2 éves SSC-nél szerzett tapasztalat, lehetőleg ügyfélszolgálati, pénzügyi, gazdasági területen
  • Vállalatirányítási rendszer (ERP) ismerete (Salesforce/Concur/PeopleSoft/SAP)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Ügyfél- és eredményorientált gondolkodásmód
  • Önállóság, proaktív szemlélet
  • Rugalmas hozzáállás, gyors reakcióképesség
  • Problémamegoldó szemlélet

Amit kínálunk

  • Versenyképes bér és juttatási csomag
  • Hibrid munkavégzés (50% Home Office)
  • Cafeteria: br. 500e Ft/év (SZÉP-kártya, kultúra, sport, bölcsi/ovi)
  • Goal sharing bónusz
  • Extra teljesítmény esetén ajándékutalvány
  • Munkába járás támogatása
  • Medicover-csomag (kiterjeszthető családtagokra is)
  • Baleset- és életbiztosítás
  • Támogatás gyermekszületés esetén
  • Szemüvegtámogatás

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Céginformáció

Amerikai tulajdonban lévő, a telekommunikáció, a lapos kijelzők, a környezetvédelmi-, félvezetői- és élettudományi iparágak területén innovatív termékeket fejlesztő gyártó partnerünk, budapesti SSC-be keresünk kollégát.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja angol nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM