Feladatok
- Adminisztráció ellátása.
- A cég ügyfeleinek irányítása, szervezése személyesen és telefonon.
- Ügyfélpanaszok, ügyfél- reklamációk jelentése.
- Ügyfélszolgálati pénztár kezelése, számlák kiállítása.
- Megrendelések és beérkező posta iktatása.
- Értékesítési feladatok ellátása
- CRM rendszer kezelése
Amennyiben ügyfélszolgálati feladatai mellett megtanulná az audiológiai asszisztens munkakört is, úgy cégünk vállalja, hogy tanulmányi szerződés keretében, beiskolázza az alábbi képzésre:
Az audiológiai asszisztens OKJ 54 725 02 munkaterület legjellemzőbb tevékenységei:
- Az audiológiai asszisztens az ép hallásúak és a hallássérültek vizsgálatával foglalkozik.
- Megtervezi a hallásvizsgálatok helyes sorrendjét, a szükséges eszközöket, műszereket előkészíti, gondoskodik azok megfelelő működéséről.
- Betegtájékoztatást végez.
- Szubjektív és objektív hallásvizsgálati módszereket alkalmaz, részt vesz a halláscsökkenés mértékének, típusának, helyének pontos meghatározásában, kivizsgálásában, dokumentálásában.
- A hallásjavító eszköz kiválasztásában és egyénre szabott beállításában segédkezik.
- A kivizsgálást, rehabilitációt alkotó team tagjaival együttműködik.
Elvárások
- határozott fellépés, jó kommunikációs képesség
- ügyfélorientált gondolkodásmód, empátiás készség
- pontos adminisztráció, megbízhatóság, felelősségtudat
Előnyt jelent
- Egészségügyi, illetve GYSE forgalmazói végzettség
- Ügyfélszolgálati tapasztalat kereskedelemben
Amit kínálunk
- Egy olyan vállalati célt, amiért érdemes dolgozni
- Stabil háttérrel rendelkező munkahelyet
- Hosszú távú munkalehetőséget
- Emberközpontú, barátságos, de dinamikus munkakörnyezetet
- Támogató környezetet, szakmai háttértámogatást
- Változatos, kreatív feladatokat
- Fejlődési lehetőséget, folyamatos oktatásokat