Feladatok

  • bejövő e-mailek kezelése, adminisztrálása
  • beérkező hívások fogadása, adminisztrálása
  • továbbképzéseken való részvétel (online)

Elvárások

  • az állás betöltéséhez felhasználói szintű számítógép-ismeret elengedhetetlen
  • MS Office ismerete
  • hasonló területen szerzett minimum 1 éves tapasztalat
  • merj angolul kommunikálni:) Néha angolul is ír / betelefonál ügyfél. Nem szükséges nyelvvizsga, konyhanyelven is elegendő, ha mersz beszélni:)
  • az oktatás idején (első 2 hónap) kötelező Budapesten, a 13. kerületi irodánkban dolgoznod. De ezt követően otthonról dolgozhatsz!

Előnyt jelent

• ügyfélszolgálati tapasztalat
• merj kommunikálni angolul:)

Amit kínálunk

  • fiatalos, jó hangulatú csapat
  • élhető munkaidő (heti 40 órás munka)
  • versenyképes fizetés
  • Munkavégzés ideje: heti 40 órában, csak munkanapokon, 8 - 16:30 óra között.
  • Fizetés: alap bruttó 363.000 Ft fix
  • Mozgóbérrel együtt (mely függ a jelenléttől) a maximum elérhető havi bruttó bér 399.000 Ft
  • jogtisztán bejelentett bér, stabil fizetés, szabad hétvége!
  • az oktatás idején (első 2 hónap) kötelező Budapesten, a 13. kerületi irodánkban dolgoznod. Ha ügyes vagy, és gyorsan belejössz, akkor utána már otthonról tudsz dolgozni!

Céginformáció

Cégünk 20 éve foglalkozik ügyfélszolgálati feladatok ellátásával. Csapatunk bővül, ezért keresünk új kollégát, aki szeret emberekkel beszélni:)

Jelentkezés módja

Fényképpel ellátott önéletrajzokat, pozíció megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintva várunk.

JELENTKEZEM