A Rád váró feladatok:
-
Vevői információkérések koordinálása,
-
Tájékoztatás termékeikről e-mailben és telefonon,
-
Beérkező panaszok, reklamációk kezelése, megoldása e-mailben és telefonon,
-
Online felületekről érkező rendelések kezelése,
-
Vevői elégedettség elérése/fenntartása.
Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal:
-
Középfokú végzettség,
-
Aktív, magabiztos német nyelvtudás szóban és írásban egyaránt (biztos szövegértés és grammatikai ismeretek),
-
Pályakezdők jelentkezését is várjuk,
-
Rendszerszintű gondolkodás,
-
Csapatszellem és megbízhatóság,
-
Jó problémamegoldó készség,
-
Vevőorientált fellépés.
A jelentkezésnél előnyt jelent:
-
Ügyfélszolgálati tevékenységben szerzett tapasztalat,
-
Egyéb idegen nyelv ismerete.
Juttatások:
-
Pozícióhoz illeszkedő fizetés,
-
Cafetéria valamint próbaidő után Medicover egészségbiztosítás,
-
Csapatbónusz,
-
Hosszútávú munkalehetőség,
-
Multinacionális, segítőkész, együttműködő csapat,
-
Modern, színvonalas környezet,
-
Próbaidő után vezetővel egyeztetve rugalmas munkaidő.
Munkavégzés pontos helye:
Munkaidő:
-
Vezetővel egyeztetve rugalmas munkaidő.
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „JELENTKEZÉS” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezését követően:
-
Kollégáink a hirdetésben megjelölt szakmai elvárások mentén elbírálják pályázatod és amennyiben az ott leírtak alapján alkalmasnak találják, akkor továbbítják megbízónk felé szakmai profilod.
-
Ezt követően már megbízónk kezeli jelentkezését, így a kiválasztási folyamat további részében MI nem fogunk részt venni.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. adatvédelmi tájékoztatóját.