Feladatok

  • A cég ügyfeleinek irányítása, szervezése személyesen és telefonon.
  • Ügyfélpanaszok, ügyfél- reklamációk kezelése
  • Ügyfélszolgálati pénztár kezelése, számlák kiállítása.
  • Értékesítési feladatok ellátása
  • Együttműködés a szervízzel, kapcsolódó szervíz adminisztráció ellátása, nyomonkövetése
  • CRM, Navision, EESZT, Aovir és egyéb felhő alapú nyilvántartási rendszerek kezelése

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség
  • Magabiztos excel használat
  • Osztott figyelem működtetése
  • Határozott fellépés, jó kommunikációs képesség.
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód, empátiás készség.
  • Pontos adminisztráció.
  • Megbízhatóság, felelősségtudat, önálló munkavégzés.
  • Csapatjátékos attitüd

Előnyt jelent

Nem feltétel, de előny:
- Egészségügyi ismeretek, tapasztalat
- Alapszintű angol nyelvtudás
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete.

Amit kínálunk

 
  • Egy olyan vállalati célt, amiért érdemes dolgozni
  • Stabil háttérrel rendelkező munkahelyet
  • Hosszútávú munkalehetőséget
  • Emberközpontú, barátságos, de dinamikus munkakörnyezetet
  • Továbbképzési lehetőség
  • Fejlődési lehetőséget,
  • Központi fekvésű, könnyen megközelíthető munkahelyet
 
 

Céginformáció

Hazai egészségügyi szolgáltatóként és gyártóként a piacon meghatározó szerepet betöltő cégünket a folyamatos fejlődés és innováció jellemzi. Célunk ügyfeleink magas színvonalon történő kiszolgálása kiváló minőségű termékeinkkel, szolgáltatásainkkal.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát, jövedelemigény megjelölésével.
 
 

JELENTKEZEM