Feladatok

XI. kerületi informatikai cégünk Digitális megoldások üzletágába keressük ügyfélszolgálati munkatárs / customer service representative kollégánkat teljes munkaidős foglalkoztatással. Amit érdemes tudni rólunk: barátságos, támogató közeg, segítőkész kollégák, rugalmasság, megbecsülés, modern munkakörnyezet, jó feltételek.

Fő feladatok:
bejövő hívások fogadása ügyfeleinktől
e-mail-ben érkező megkeresések megválaszolása
ügyfelek videós azonosítása
elektronikus aláírási rendszerünkkel kapcsolatos tesztelési feladatok ellátása
dokumentáció
statisztikák, kimutatások készítése

 

Elvárások

felsőfokú végzettség
ügyfélszolgálati tapasztalat
magabiztos számítógép kezelés / informatikai affinitás
középszintű angol nyelvtudás
kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség
precíz, pontos munkavégzés
megbízhatóság, rugalmasság
kedves, ügyfélorientált személyiség

 

Céginformáció

#alkalmazotti jogviszony, #telefonos és online ügyfélszolgálat, #angol középfok, #általános munkarend

Jelentkezés módja

Jelentkezni lehet fényképes szakmai önéletrajzzal a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM