Feladatok

  • tájékoztatás- és segítségnyújtás telefonon és elektronikusan írásban a munkáltató működésével kapcsolatos általános kérdéseket illetően;
  • az Ügyfélszolgálati és Panasz Irodához érkezett dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása;
  • a bírósági végrehajtáshoz kapcsolódó általános jellegű írásbeli megkeresésekre tájékoztatásadás;
  • a Kar és azon belül az Ügyfélszolgálati és Panasz Iroda feladat- és hatáskörét képező egyéb feladatok ellátása.

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség;
  • legalább 2 éves ügyfélszolgálati területen szerzett munkatapasztalat;
  • precíz, pontos munkavégzés önállóan és csapatban is;
  • kiemelkedő empátia, problémamegoldás, kommunikációs készség és konfliktuskezelés.

Előnyt jelent

  • követeléskezelésben szerzett tapasztalat;
  • azonnali munkakezdés.

Amit kínálunk

  • határozatlan idejű munkaviszony;
  • versenyképes munkabér;
  • cafeteria;
  • komplex egészségügyi juttatás;
  • modern, jól felszerelt, jó elhelyezkedésű irodai környezet.

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

A jelentkezéshez kérjük, hogy juttassa el bérigénnyel ellátott magyar nyelvű önéletrajzát a „Jelentkezem” gombra kattintva.

JELENTKEZEM