Feladatok

  • Dedikált ügyféltől, céges rendszeren belül érkező megrendelések kezelése
  • Adatok feldolgozása a rendszeren belül
  • Adatok továbbítása a társosztályoknak (raktár, szállítás)
  • Vevői reklamációk kivizsgálása, társosztályokkal együttműködve
  • Vevőkkel, egyéb partnerekkel történő napi kapcsolattartás (írásban és telefonon is)
  • Ügyfélszolgálati riportok elkészítése
  • Területhez kapcsolódó rendkívüli helyzetek kezelésében való részvétel

Elvárások

  • Precíz, agilis, proaktív személyiség
  • Minimum 3 év ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat
  • Min. középfokú végzettség (felsőfokú végzettség előny)
  • Csapatjátékos, aki önállóan is meg tudja oldani a feladatát
  • Középfokú angol nyelvtudás előny
  • Excel felhasználói színtű ismerete

Amit kínálunk

  • Vidám, összetartó csapat
  • Versenyképes bér
  • Éves bónusz
  • Cafeteria
  • Bejárási támogatás
  • Belső vásárlás
  • Céges rendezvények, tréningek

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A HAVI Logistics egy amerikai magántulajdonban lévő nemzetközi élelmiszer-logisztikai vállalat, mely jól ismert cégek ellátási lánc működésének innovációjával, és optimalizálásával foglalkozik. Az irodánk és 2 raktárunk Gyálon működik.
 

Jelentkezés módja

Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tud!
Cégnév: HAVI Logistics Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK