Feladatok

  • Meglévő ügyfelektől telefonon, írásban vagy chaten érkezett igények kezelése (számlázás, adatváltozás, reklamáció, díjfizetéssel kapcsolatos megkeresések).
  • Ügyfélszolgálati folyamatok magas szintű ismerete, ügyfélközpontú hozzáállás, problémamegoldó - és jó együttműködő képesség
  • Önálló probléma megoldás és munkavégzés

Elvárások

  • 8 órás fix munkarendben dolgoznál (H-P 8-16)
  • Középfokú végzettséggel rendelkezel
  • Felhasználói szintű számítógépes ismereted van (MS Office)
  • Ügyfél-orientált a gondolkodásmódod
  • Jó kommunikációs képességgel bírsz

Előnyt jelent

Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat. CRM rendszerek használata.

Amit kínálunk

  • Fix munkaidő hétköznapokon,
  • Heti 3 nap Home office lehetőség,
  • Fix havi fizetés (nettó 300 ezer Ft),
  • Jó hangulatú, családias munkakörnyezet,
  • Folyamatos szakmai támogatás,

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Parkoló
  • Sportolási lehetőség
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

  • 30 éves múlttal rendelkező multinacionális vállalat, mely további 40 országban van jelen,
  • Magyarországon 10 ezres ügyfélkörrel rendelkezik,
  • Piacvezetőprémium szolgáltatást nyújt,
  • Magas szintű ügyfél elégedettség jellemzi.

JELENTKEZEM