Meglévő ügyfelektől telefonon, írásban vagy chaten érkezett igények kezelése (számlázás, adatváltozás, reklamáció, díjfizetéssel kapcsolatos megkeresések).
Ügyfélszolgálati folyamatok magas szintű ismerete, ügyfélközpontú hozzáállás, problémamegoldó - és jó együttműködő képesség
Önálló probléma megoldás és munkavégzés
Elvárások
8 órás fix munkarendben dolgoznál (H-P 8-16)
Középfokú végzettséggel rendelkezel
Felhasználói szintű számítógépes ismereted van (MS Office)
Ügyfél-orientált a gondolkodásmódod
Jó kommunikációs képességgel bírsz
Előnyt jelent
Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat. CRM rendszerek használata.
Amit kínálunk
Fix munkaidő hétköznapokon,
Heti 3 nap Home office lehetőség,
Fix havi fizetés (nettó 300 ezer Ft),
Jó hangulatú, családias munkakörnyezet,
Folyamatos szakmai támogatás,
Munkahelyi extrák
Zuhanyzási lehetőség
Parkoló
Sportolási lehetőség
Ingyen kávé, üdítő
Céginformáció
30 éves múlttal rendelkező multinacionális vállalat, mely további 40 országban van jelen,