Feladatok

  • Segítségnyújtás, tanácsadás meglévő ügyfeleinknek telefonon, illetve e-mailben (panaszok kezelése, adatváltozás egyeztetése, hibaelhárítási feladatok), esetenként személyes ügyfélszolgálati feladatok ellátása
  • A megkeresések számítógépes rendszerben történő rögzítése és nyilvántartása

Elvárások

  • Érettségi bizonyítvány
  • Kiváló kommunikáció magyar nyelven
  • Empatikus, türelmes, ügyfélközpontú gondolkodás
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Pályakezdők és megváltozott munkaképességű munkavállalók jelentkezését is várjuk

Előnyt jelent

  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Telefonos kapcsolattartásban szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Tagja lehetsz egy 10 éves, stabil háttérrel rendelkező, dinamikusan fejlődő magyar vállalatnak.
  • Túlóramentes, határozatlan idejű, teljes munkaidős foglalkoztatás
  • 8 órás munkarendben, előre egyeztetett beosztás szerinti munkavégzés (hétköznap 8.00 órától 20.00 óráig)
  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Akár azonnali munkakezdés
  • Próbaidő utáni fizetésemelés
  • Cafeteria és egyéb juttatások belső szabályozás szerint
  • Modern, irodai munkakörnyezet

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Cégünk a Gondosóra szolgáltatás rendszerére épül, amelyhez egy országos lefedettségű távfelügyeleti és diszpécserszolgáltatás kapcsolódik. Feladatunk, hogy a saját otthonukban élő idős emberek egy egyszerű jelzőeszköz segítségével kapcsolatba léphessenek a Diszpécserközpontunkkal, ahol szakképzett munkatársaink segítenek a felmerülő problémák megoldásában.
Diszpécsereink mellett a szolgáltatással kapcsolatban ügyfélszolgálatunk nyújt támogatást. Ehhez a szolgáltatási háttér támogatásához keresünk új ügyfélszolgálati munkatársakat.

A munkavégzés helyei jelenleg:
  • III. kerület
  • XI. kerület 

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük csatolva küldje el nekünk fényképes önéletrajzát!

JELENTKEZEM