Feladatok

  • ügyfélszolgálatra beérkező hívások és e-mailek udvarias, gyors és pontos megválaszolása (pályázatokkal kapcsolatos érdeklődések);
  • kimenő kampányok lebonyolítása (e-mail, telefon);
  • kapcsolattartás társosztályokkal, szakterületekkel, közreműködő szervezetekkel és partnerekkel;
  • a fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs teendők precíz elvégzése.

Elvárások

  • középfokú végzettség (érettségi);
  • felhasználó szintű, magabiztos számítógépes ismeretek;
  • önállóság, megbízhatóság, ügyfélközpontú gondolkodás;
  • pontosság, precizitás, szabálykövetés;
  • időgazdálkodási képesség;
  • kiváló kommunikációs készség szóban és írásban;
  • kiváló problémamegoldó képesség;
  • legalább három év call centerben szerzett tapasztalat;
  • magasfokú stressztűrő képesség, konfliktuskezelés, kifogáskezelés;
  • motivált, vidám, pozitív hozzáállás;
  • dinamizmus;
  • hatékony és gyors tanulási képesség, a megszerzett ismeretek gyors, szabálykövető és hatékony alkalmazása.

Előnyt jelent

  • felsőfokú végzettség;
  • projektek, pályázatok kezelésében szerzett tapasztalat.

Amit kínálunk

  • stabil, megbízható munkahely;
  • versenyképes, piaci jövedelem;
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű jogviszony;
  • laptop, cafeteria juttatás.

Céginformáció

Az MGFÜ Közhasznú Nonprofit Kft., mint a Nemzetgazdasági Minisztérium háttérintézménye, állami tulajdonú nonprofit gazdasági társaságként ügyfélszolgálati csoportjába ügyfélszolgálati munkatársat keres.

Jelentkezés módja

Magyar nyelvű (fényképes) elektronikus önéletrajzzal, melyet a Jelentkezés gombra kattintva várunk, a bérigény megjelölésével.

A jelentkezéshez csatolni kell az aláírt adatkezelési tájékoztatót is, melynek letöltésére a honlapunkon van lehetőség.

Az MGFÜ Közhasznú Nonprofit Kft. elkötelezett a munkahelyi esélyegyenlőség megvalósításában, ezért megváltozott munkaképességű potenciális munkavállalók jelentkezését is várjuk.

JELENTKEZEM