Feladatok

- az ügyfelek bejövő hívásainak, üzeneteinek, megrendeléseinek, vagy reklamációinak kezelése;
- a termékek értékesítése a meglévő ügyfelek részére
- az ügyfelek igényeinek meghatározása, az események számítógépes rendszerben történő rögzítése; adott esetben a feladat más egységekhez továbbítása;
- ügyfelek tájékoztatása a szervezet termékeiről, szolgáltatásairól, eljárásairól; problémák kezelése;
- tanácsadás, segítségnyújtás termék, szolgáltatás kiválasztásában, információk elérhetőségében;
- levelek, tájékoztató anyagok és egyéb dokumentumok megküldése az ügyfelek számára;
- ügyfél-megkeresések, tájékoztatások, problémakezelés dokumentálása, nyilvántartása;
- számlázás, kifizetés, egyéb – vásárláshoz kapcsolódó – pénzügyi tranzakció kezelése;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása dokumentumkezelő-rendszer alkalmazásával;

Elvárások

- ügyfélközpontú szemlélet
- jó kommunikációs és problémamegoldó készség
- műszaki érzék
- jó csapatjátékos- minimum középfokú végzettség
- Elsősorban Szentendre közeli lakhellyel rendelkezik

Előnyt jelent

- hasonló területen szerzett tapasztalat
- műszaki és kommunikációs végzettség
- értékesítésben szerzett tapasztalat
- német vagy angol nyelv ismerete

Amit kínálunk

  • Hosszú távú munkalehetőség
  • Szakmai fejlődés lehetősége
  • Versenyképes bérezés, prémium
  • Változatos és kihívásokkal teli feladatok
  • Fiatalos, családias hangulatú légkör
  • Mobiltelefon
  • Munkábajárási támogatás

Céginformáció

Cégünk vezető szerepet tölt be az épületgépészeti szerelőrendszerek és rögzítések területén. Célunk ügyfeleink professzionális kiszolgálása és felmerülő problémáik megoldása. Folyamatos fejlődésünknek köszönhetően szükséges bővíteni csapatunkat, melyhez ügyfélszolgálati munkatársat keresünk.

JELENTKEZEM