Feladatok

Egy kis, összetartó, a BMW Group Hungary ügyfeleit kiszolgáló csapatban egyrészt klasszikus ügyfélszolgálati kimenő híváskampányokban való részvétel, másrészt pedig a telefonon, emailben és chaten érkező kérdések, kérések adminisztrációja és megválaszolása.
Direkt értékesítés és hideghívás nincs nálunk!

Ügyfélszolgálati körbe tartozó kimenő hívások
  • Érdeklődéseket kezelő, illetve utánkövető hívások (beérkező érdeklődőkkel adategyeztetés, majd azok továbbítása az országos kereskedői hálózat felé)
  • Adategyeztető, ügyfélelégedettségi és rendezvényekkel kapcsolatos hívások

További feladatok
  • Érdeklődő ügyfelek részére értékesítési konzultáció biztosítása
  • A vonatkozó belső tudástár karbantartása, fejlesztése
  • A folyamatban lévő ügyek státuszának pontos vezetése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség
  • Napi kommunikációra alkalmas középfokú angol nyelvtudás
  • Call Centerben vagy hasonló munkakörben szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Gördülékeny, választékos telefonos és írásbeli kommunikációs készség
  • Nagyfokú precizitás, önállóság, megbízhatóság
  • Felhasználói szintű, magabiztos számítógépes és Microsoft Office ismeret

Előnyt jelent

  • Autóipari területen szerzett ügyfélszolgálati tapasztalat
  • Jártasság a Virtual Call Center, Genesis Cloud (CCT), MS Dynamics / Salesforce szoftverek használatában

Amit kínálunk

  • Érkezésedkor egy 1 hónapos, egymásra épülő modulokból álló side by side tréning-sorozattal vezetünk be a BMW világába és ismertetjük meg veled a kampányainkat, folyamatainkat, figyelve arra, hogy mind az elméleti részeket tisztázzuk, mind elegendő időt fordítsunk a gyakorlati teendők elsajátítására
  • Versenyképes fizetést
  • Béren kívüli juttatást (Cafeteria)
  • Home office lehetőséget (a próbaidő letelte után csak hétfőn és kedden kell bejárnod az irodába)
  • Stabil, megbízható üzleti hátteret
  • Családias cégben nyugodt légkört
  • Hosszútávú munkalehetőséget

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

2010 óta működő CRM és direkt marketing ügynökség vagyunk, amely a leghatékonyabb megoldásokat nyújtja ezen a területen a hazai piacon.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatold magyar nyelvű fényképes önéletrajzod!

JELENTKEZEM