Feladatok

  • Kimenő hívások indítása
  • Bejövő hívások fogadása
  • Ügyfélszolgálati teendők telefonon történő ellátása
  • Széleskörű információ – és segítségnyújtás az ügyfelek részére
  • Panaszkezelés, problémamegoldás
  • E-mailen beérkező ügyfél kérdések megválaszolása
  • Értékesítőink munkájának támogatása, bejövő hívásaik kezelése
  • Napi adminisztratív teendők elvégzése 
  • Ügyfél megkeresések visszahívása

Elvárások

  • legalább középfokú végzettség
  • releváns Call Center területen szerzett tapasztalat
  • kiváló kommunikációs készség
  • magas fokú problémamegoldó képesség
  • Ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • Nyitott a tanulásra, az új információkat képes gyorsan feldolgozni
  • Felhasználói szintű MS Office tudással rendelkezik

Előnyt jelent

  • hosszútávú, stabil munkalehetőség, több kollégát keresünk.
  • hétfőtől - péntekig, csúsztatott, 8 órás műszakok: 07:00 - 19:00 között (szerdán 07:00 - 20:00 között)

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos, lendületes csapat
  • Modern iroda és inspiráló környezet
  • Innovatív pénzügyi megoldások megvalósításában való részvétel lehetősége

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Kérjük, hogy fényképes, magyar nyelvű önéletrajzát, bruttó fizetési igény megjelölésével küldje el számunkra!

JELENTKEZEM