Feladatok

  • Ügyfelektől érkező (elsősorban belföldi csomagküldemények, levelek kapcsán) megkeresések telefonon és e-mailen történő megválaszolása
  • Felmerült problémák, reklamációk rögzítése, kivizsgálása és kezelése
  • Alkalmanként ügyfelekkel való kapcsolattartás a kérdések mielőbbi megválaszolása érdekében
  • Együttműködés társterületekkel, partnerekkel
  • Adminisztrációs feladatok ellátása

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Gyors alkalmazkodó képesség a változó folyamatokhoz, feladatokhoz
  • Ügyfélközpontúság és szolgáltatói szemlélet
  • Kiváló problémamegoldó képesség-és szervezőképesség
  • Figyelmes és udvarias kommunikációs készség szóban és írásban
  • Légy pontos és megbízható a munkavégzés során

Előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű munkaszerződés, hosszú távú, biztos munkalehetőséget
  • Munkabéren felül cafeteria juttatást
  • Csoportos élet- és balesetbiztosítást
  • Barátságos, támogató légkört
  • Változatos feladatokat, fejlődési lehetőséget
  • Komplex mentorálási, és oktatási folyamat előzi meg a hívások fogadását
  • Munkád során folyamatos szakmai és emberi támogatást nyújtunk kollégáinknak

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

Céginformáció

A Díjbeszedő Cégcsoport a hazai szolgáltatói szféra egyik legnagyobb integráltan működő vállalatcsoportja, a közüzemi díjak számlázásában és beszedésében. Eredményeinket 75 év távlatában jegyezzük, amelynek köszönhetően komplex szakmai tudással és tapasztalattal végezzük tevékenységünket. Jelenleg Ügyfélszolgálati Osztályunkra keressük új kollégánkat.

Munkaidő

Átlagosan heti 40 óra, napi 8 óra munkavégzés, az ügyfélszolgálat nyitvatartási idejében:

hétfő, kedd szerda és péntek: 07:50-17:20, csütörtök: 07:50-20:00

Jelentkezés módja

Releváns tapasztalataidat kiemelő, fizetési igénnyel ellátott, fényképes szakmai önéletrajzodat a lenti "Jelentkezem gombra kattintva várjuk!

JELENTKEZEM