Feladatok

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel
  • Írásban, telefonon vagy személyesen jelzett ügyféligények kezelése (elszámolási, reklamációs, díjfizetéssel kapcsolatos kérdések)
  • Beérkező panaszlevelek megválaszolása
  • Munkakörhöz kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség 
  • Legkevesebb 3 év, hasonló területen szerzett, releváns munkatapasztalat
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook)

Amit kínálunk

  • Versenyképes juttatási csomag
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Színvonalas irodai környezet, nagyon jó megközelíthetőség
  • Stabil hátterű vállalat
  • Barátságos, segítőkész kollégák
  • Sportolási lehetőség támogatása

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Techem szolgáltatásai a hőenergia és a víz hatékony felhasználását segítik elő. Szolgáltatásaink azonban messze túlmutatnak a hőenergia és a vízfogyasztás egyedi mérésén és elszámolásán.

A Techem Kft álláskeresőkre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatója elérhető a honlapunkon, az Adatvédelmi tájékoztató/Letöltések menüpontban.

Jelentkezés módja

Ha a fentiek felkeltették érdeklődését, a "Jelentkezem" gombra kattintva küldje el fényképes önéletrajzát, a fizetési igény megjelölésével.

JELENTKEZEM