Feladatok

  • Személyes ügyfélszolgálat keretein belül, magas színvonalú támogatás biztosítása;
  • Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése;
  • Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás;
  • Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselése;
  • Applikációk, működési modell teljeskörű ismerete, kérdés esetén segítségnyújtás;
  • Külföldi partner irodával e-mailes angol nyelvű kapcsolattartás;
  • Panaszkezelés;

Elvárások

  • Középfokú végzettséggel rendelkezel, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
  • 1-3 éves ügyfélszolgálatban, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat;
  • Nyitott, kommunikatív személyiség vagy;
  • Gyors a problémamegoldó készséged;
  • Képességed van a kihívást jelentő és eszkalálódott ügyfélszolgálati panaszok sikeres kezelésére, valamint az ügyfélszolgálati műveletek navigálására a vezető közvetlen felügyelete nélkül;
  • Ügyfél és megoldás központú a szemléleted;
  • Csapatmunkában is szívesen dolgozol;
  • Angol nyelvtudással rendelkezel (B2) többségében írásban.

Céginformáció

A világszerte ismert UBER most újra meghódítja a magyar piacot!

Egyedülálló lehetőséget biztosítunk Neked, hogy résztvevője legyél Magyarországon az Uber jövőjének építésében és kialakításában!

Legyél Te is tagja az UBER egyetlen magyar, hivatalos parterének. Ti fogjátok irányítani a folyamatokat annak érdekében, hogy sikeres és kiemelkedő minőségű szolgálatás jöjjön létre.

Ha úgy érzed, hogy motivált vagy, dinamikus a működésed, kreatív a problémamegoldásod és ügyfélközpontú a látásmódod, akkor mindenképp jelentkezz! Erről ne maradj le!

JELENTKEZEM