A JóSzaki az ország piacvezető szakemberkereső portálja. Szuper csapat vagyunk, sokat tanulhatsz és a cég növekedésével együtt jó fizetést adunk.
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen
nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;)
40%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 60%-ban pedig együtt gondolkozás és fejlesztés, hogy minden jobb legyen.
Többek között az egyik
kiemelt projektre keresünk olyan csapattagot, aki könnyen fel tud hívni egy szakembert, képes vele átbeszélni a havidíját és a saját admin rendszereinken keresztül kezeli a beállításait.
Szakemberközvetítő-oldalként a megrendelőket összekötjük a szakemberekkel (pl. Gizi nénit -aki épp szobafestőt keres- Papp Géza szakinkkal) és ezen az úton segítjük őket. Beszélni fogsz mindkét féllel, de főképp a szakemberekkel dumálunk nap mint nap (jófejek, ne aggódj ;) )!
Maga a projekt az alábbiakról szól
- jelenleg szuper értékes munkákat biztosítunk 3500 szakembernek, viszont az látszik, hogy a havidíj igen alacsony és így nehéz a minőséget fenntartani
- szeretnénk csak jó szakembereket és nekik jobb szolgáltatást, ehhez meg kell beszélni velük a havidíjak emelését
- cserébe egy optimális számú szakember fogja megkapni a munkákat és mind a megrendelők, mint a szakemberek elégedettek leszenk
Gondolj bele, te fogod megerősíteni azt a gondolatot Magyarországon, hogy vannak jó, pontos, precíz, illedelmes szakemberek! Mikor ne jelentkezz?
- ha sosem dolgoztál még ügyfélszolgálatosként
- azt gondolod, hogy kényelmetlen neked felhívni egy asztalost egy egyeztetni vele a havidíjáról, beállításairól