Feladatok

  • Ügyfélszolgálaton (e-mail) történő napi szintű munkavégzés
  • Együttműködés a front-end munkatársaival és a többi részleggel
  • Projektekben és egyéb ad-hoc feladatokban való közreműködés

Elvárások

  • Kiemelkedő írásbeli kommunikációs készség, helyesírás
  • Aktív középszintű angol nyelvtudás írásban (teszteljük)
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Rugalmasság a szakterület jellegéből fakadóan

Előnyt jelent

  • Ügyfélszolgálati munkakörben szerzett tapasztalat
  • Kommunikációs területen szerzett tapasztalat
  • Problémamegoldó készség
  • Ambiciózus személyiség

Amit kínálunk

  • Felelősségteljes feladatkör
  • Fejlődési és tanulási lehetőség
  • Egyéni képességek, készségek kibontakoztatása
  • Kellemes, jó hangulatú irodai légkör

Céginformáció

 Az ország egyik vezető jegyértékesítő vállalata főállású munkatársat keres a XIV. kerületi irodájába ügyfélszolgálati feladatok ellátására.

Jelentkezés módja

Jelentkezni a profession oldalán fényképes önéletrajzzal és nettó bérigény megjelölésével lehet. Felhívjuk a figyelmed, hogy a bérigény nélküli pályázatokat nem tudjuk elfogadni.

JELENTKEZEM