Feladatok

A Clearvis.io ügyfélszolgálati csapata új  munkatársat keres, hogy tovább erősítse romániai jelenlétét az optikai kereskedelmi rendszerek piacán.

Új munkatársunk feladatai a következők lesznek:
  • Román nyelvű ügyfelek támogatása chatben, e-mailben és telefonon
  • Ügyfélproblémák és kérdések kezelése, megoldása
  • Szoftverhasználattal kapcsolatos távoli segítségnyújtás
  • Beérkező megkeresések adminisztrációja és nyomon követése
  • Együttműködés a L2-L3 ügyfélszolgálati csapattal vagy fejlesztői csapattal a problémák gyors megoldása érdekében
  • Optikai termékek (szemüvegkeretek, lencsék, kontaktlencsék) katalógusainak karbantartása rendszerünkben

Elvárások

  • Legalább 2 év ügyfélszolgálati vagy optikai szakterületen szerzett tapasztalat
  • Kiváló román nyelvtudás szóban és írásban
  • Magabiztos kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Ügyfélközpontú szemlélet
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
  • Csapatjátékos hozzáállás

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy dinamikusan fejlődő cégnél
  • Versenyképes bérezés
  • Modern, jól felszerelt iroda kellemes munkakörnyezettel
  • Home Office lehetősége alkalomszerűen
  • Fiatalos és támogató csapat
  • Szakmai fejlődési lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A Clearvis PMS Kft. 2012 óta fejleszt optikai szaküzletek számára kereskedelmi rendszert, melyet Kelet-Európa több száz üzletében használnak. Célunk, hogy digitális megoldásainkkal folyamatosan támogassuk partnereink üzleti fejlődését és versenyképességét. További információ honlapunkon a https://clearvis.io oldalon.

Jelentkezés módja

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, a "Jelentkezem" gombra kattintva várjuk magyar vagy román nyelvű önéletrajzodat.

JELENTKEZEM