Feladatok

  • A szervizhez érkező hívások fogadása, az ügyfelek tájékoztatása, a panaszok, bejelentések felvétele
  • Az ügyfélszolgálatra bejövő telefonos és e-mailes megkeresések, információ kérések kezelése
  • Hibabejelentések kezelése, első szintű hibaelhárítás
  • Adminisztratív feladatok elvégzése és megrendelések rögzítése a vállalatirányítási rendszerben
  • Szerviztechnikus kollégák munkájának koordinálása, kapcsolattartás a szerződött partnereinkkel

Elvárások

  • Középfokú végzettség
  • Alap szintű angol nyelvtudás  írásban
  • MS Office (Excel, Word) ismeretek
  • Nyitott, barátságos, segítőkész személyiség
  • Jó kommunikációs készség és problémamegoldó képesség
  • A kényes helyzetek higgadt kezelése

Előnyt jelent

  • Tapasztalat ügyfélszolgálati területen
  • Reklamációkezelésben tapasztalat
  • Műszaki affinitás

Amit kínálunk

  • Bejelentett főállású munkaviszony
  • Napi 8 órás munkavégzés hétfőtől péntekig 8:00-16:30 -ig
  • Hosszútávú munkalehetőség
  • Fejlődési lehetőség, mindig fogsz új dolgokat tanulni
  • Lehetőséget biztosítunk privát ügyeid intézéséhez

Céginformáció

Videoton Szerviz Kft --- 30 éves tapasztalat szervizelés területén
A Videoton termékek gyártásának befejezése után a szervizhálózat 1993-ban franchise hálózati formában működik tovább és több világmárka magyarországi szervizhálózatává válik. A 90-es évek közepére a Samsung, Goldstár ( LG elődje), Sony és Grundig termékek országos szerviz hálózataként működünk. A 2000-es évek elejétől kezdve a Thomson termékek garanciális szervizelése is a hálózathoz kerül. Jelenlegi partnereink: Samsung, LG, Sony, Thomson, TCL, Grundig.

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintva kérem csatolja magyar és angol nyelvű önéletrajzát !

JELENTKEZEM