Feladatok

  • partnerekkel, vásárlókkal való aktív kapcsolattartás
  • regisztrációk-, reklamációk kezelése, termékismertetés szóban, írásban
  • ügyfélkezelés: kedvezmények-, jóváírások kezelése, számlázások, visszáru kezelés
  • megrendelések (kiskereskedelem, shop, hálózat) feldolgozása, ellenőrzése, rögzítése
  • szállítmányozással kapcsolatos ügyintézés
  • a külső értékesítési szolgálat (területi képviselők) valamint a kereskedelmi részleg közötti koordináció, kapcsolattartás

Elvárások

  • középfokú végzettség érettségivel (szakterület: kereskedelmi / közgazdasági)
  • számítógép-felhasználói ismeretek: Microsoft Windows – haladó, Microsoft Excel – haladó, valamilyen vállaltirányítási rendszerben való tapasztalat
  • munkatapasztalat: min. 1 év
  • készségek és személyes tulajdonságok:

o kiváló kommunikációs képesség szóban és írásban egyaránt
o fejlett empátiás készség
o hatékony probléma megoldó képesség
o lényeglátás és rugalmasság
o gyorsaság, precíz munkavégzés

Előnyt jelent

  • középfokú végzettségre épülő szakirányú OKJ végzettség, vagy felsőfokú végzettség,
  • hasonló területen szerzett munkatapasztalat
  • a munkáltató profiljához tartozó termékismeret
  • angol, német nyelvismeret

Amit kínálunk

  • munkába járás támogatás
  • egyműszakos munkarend
  • családbarát munkahely

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM