OBI Hungary Retail Kft.

Magyarországon 31 áruházunkban közel 1800 elkötelezett munkatársunk áll vásárlóink rendelkezésére.
Közösségünk gazdag és sokszínű, nyitottan állunk a különböző nézőpontokhoz. Célunk, hogy megbecsülő és diszkrimináció mentes munkakörnyezetet teremtsünk, ahol az egyéni erősségek kerülnek fókuszba.
Munkakultúránk alapvető része, hogy mindenkinek lehetőséget biztosítsunk a fejlődésre.
Felelősséget vállalunk a környezetünk és a társadalom iránt és mindenkit támogatunk abban, hogy fenntarthatóbb otthont teremtsen.

Munkánk során praktikus és kreatív módon segítünk vásárlóinknak megvalósítani saját DIY ötleteiket.
Hiszünk abban, hogy az új és kreatív megközelítések révén túlléphetünk a megszokott kereteken.
Csatlakozz csapatunkhoz és éljük át együtt az alkotás örömét!

#alkotokedv #kozosség #sokszinuseg #felelosegvallalas #fejlodes #obihr
 

Főbb feladatok, munkák

Az ügyfélszolgálati menedzsmentben gondoskodunk arról, hogy az összes működési folyamat az vásárlókhoz igazodjon mind online, mind az áruházakban – számos európai országban. Ehhez az új trendek és a jövőbeni ügyféligények alapos ismerete szükséges. Mint ügyfélszolgálati menedzser ismered az ügyfelek igényeit, és folyamatosan fejleszted a folyamatokat annak érdekében, hogy más szakosodott részlegekkel együtt egyedülálló vásárlóélményt teremts. Ily módon Te is jelentősen hozzájárulsz az vásárló-elégedettség növeléséhez.

  • Az ügyfélszolgálati szolgáltató operatív irányítása, beleértve a KPI-menedzsmentet, a költségvetést, a képzést, az erőforrás-tervezést, a minőségirányítást 
  • Interfész a call center csapatainkkal és a belső koordinációs folyamatok vezetése
  • Vásárlók információinak elkészítése és terjesztése a releváns érdekelt felek számára 
  • Az ügyfélszolgálatok (folyamatok és szolgáltatások) további fejlesztése a napi üzletmenet alapos ismeretén és a KPI-ok kombinációján alapulva 
  • Bevált vállalati eszközök, folyamatok és rutinok átvitele a helyi ügyfélszolgálati egységbe 
  • Érdekelt felek kezelése az OBI központjával
  • Az ügyfélszolgálati eszközök bevezetése, továbbfejlesztése és karbantartása, interfész a terméktulajdonosokkal a vállalaton belül
     

Az álláshoz tartozó elvárások

  • Magas online affinitással rendelkezel, és rendelkezel szakmai tapasztalattal egy hasonló pozícióban az ügyfélszolgálat területén 
  • Nagy elkötelezettség, csapatszellem és pozitív hozzáállás, az innováció iránti szenvedély
  • Befejezett kereskedelmi (műszaki) egyetemi tanulmányok / BSc/MSc végzettség előny kapcsolódó területen
  • Folyékony üzleti angol és magyar nyelvtudás szóban és írásban
  • Van tapasztalatod külső szolgáltató irányításában (képzés, minőségirányítás, költségvetés) 
  • Vásárlókkal való foglalkozás és az erős analitikai, fogalmi és kommunikációs készségek jellemeznek 
  • Jó MS office vagy Google Workspace ismeretekkel rendelkezel
  • Hajlandó vagy Európán belül utazni (10-20%) 
  • Előny, ha van tapasztalatod a képzésben/minőségben
  • Előny, ha rendelkezel német nyelvtudással
  • Előny, ha tapasztalattal rendelkezel a jól ismert omichannel eszközök, például a Daktela vagy a Zendesk használatában
     

Amit kínálunk

  • AYCM (All You Can Move)
  • Cafeteria
  • Céges laptop
  • Céges mobil
  • Céges rendezvények
  • Dolgozói vásárlói kedvezmény
  • EAP (Employee Assistance Program)
  • Egészségbiztosítás
  • Gyümölcs nap
  • Home Office
  • Karácsonyi jutalom
  • Könnyű megközelíthetőség
  • Parkolási lehetőség
  • Rugalmas munkaidő
  • Tréningek és továbbképzések

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

Jelentkezés módja

Érdeklődsz? Kattints a jelentkezés gombra!

Ha bármi kérdésed van írj nekünk emailt:  

JELENTKEZEM