Feladatok

  • Kapcsolattartás vállalati ügyfeleinkkel, éttermeinkkel, vásárlóinkkal e-mailen, live chaten és telefonon
  • Ügyfélelégedettség biztosítása, visszajelzések kezelése, segítség nyújtás
  • Adminisztrációs tevékenységek (beérkező rendelések monitorálása, étlap feltöltések)
  • Egyedi ajánlatok elkészítése

Elvárások

  • Jó kommunikációs, tárgyaló és problémamegoldó készség
  • Teljesítmény orientáltság
  • Proaktív, eredmény és ügyfélorientált gondolkodás
  • Önálló, precíz munkavégzés és jó szervezőkészség
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek
  • Min. középfokú angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Hasonló területen, vagy pozícióban szerzett szakmai tapasztalat
  • Felsőfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

  • Fiatal, dinamikus csapat
  • Változatos és kihívásokkal teli munkakör
  • Versenyképes jövedelem
  • Heti 2 nap home office lehetőség
  • Céges laptop és telefon
  • Családias légkör
  • Kedvezményes ételrendelés
  • Nemzetközi hátterünknek köszönhetően külföldi projektekben is részt vehetsz 

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Ordit egy dinamikusan fejlődő, több országban piacvezető online platform, amely teljes körű ételrendelési és catering megoldásokat nyújt főként multinacionális vállalatok számára. Bővülő ügyfélszolgálati csapatunkba keressük legújabb kollégánkat. Sikeres betanulás után a munka heti 2 napban otthonról is végezhető.

Jelentkezés módja

"Jelentkezem" gombra kattintás után, kérjük csatold magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzod.

JELENTKEZEM