• szerviz tevékenységek átfogó támogatása,
  • szerződések előkészítése és nyilvántartása,
  • bejövő e-mailek, telefonhívások kezelése,
  • ügyfél egyeztetések, vevőpanaszok kezelése,
  • kimutatások és jelentések készítése,
  • adatok naprakész rögzítése.

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség, de előny a felsőfokú
  • aktív középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos számítógépes ismeretek (Excel, Word); SAP előny
  • 1-2 éves ügyfélszolgálati tapasztalat, preferáltan szervizszolgáltatási területen
  • önálló munkavégzés, jó problémamegoldó készség, pontosság

Egyéb információ az állásról:

Ügyfelünk egy globális piacvezető vállalat, amely az épületüzemeltetés területén kínál magas színvonalú szolgáltatásokat. Operatív egységük komplex szervizmegoldások biztosításával foglalkozik, és szoros együttműködésben áll az ügyfelekkel a technikai karbantartások és hibaelhárítások terén.

Partnerünk nagyra értékeli a csapatmunkát és a személyes jelenlétet, ezért az irodai jelenlét része ennek a pozíciónak. (Lokáció: IV. kerület)

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li dir="ltr" role="presentation">versenyképes fizetés és cafeteria juttatások,</li> <li dir="l
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: