Ügyfélszolgálati képviselő – Értékesítés támogatás - szakipar

Pest megye
Berner Kft.
A BERNER Csoport egy több mint 70 éves családi vállalkozás, egy olyan szervezet, ahol a céges értékeink, a nemzetközi és a generációk közötti együttműködés, a szakmaiságra épülő kapcsolataink ügyfeleinkkel, környezetünkkel üzleti sikerességünk alapját képezik.
Együtt feszegetjük határainkat és hozzájárulunk egy jobb holnap kialakításához. A BERNER, biztosítja minden munkavállalónak a lehetőséget, hogy merjen több lenni.  
Dinamikus és nyitott munkakörnyezetben dolgozunk, ami ösztönzi az innovációt, a kreativitást és az egyéni karrierutakat.

Ügyfélszolgálati képviselő – Értékesítés támogatás - szakipar

Feladataid lesznek:

A Berner Kft. értékesítési tevékenységének támogatása ügyfélszolgálati oldalon.
 
  • együttműködés, kapcsolattartás az ügyfelekkel, területi képviselőkkel és a cég más szervezeti egységeivel, információk átadása a felek számára
  • beérkező ügyfél és területi képviselői hívások, megkeresések fogadása, kezelése
  • a beérkező napi rendelések, igénylések, kérések, panaszok feldolgozása, értékelése, továbbítása, rögzítése, ellenőrzése, nyomon követése, visszaigazolása
  • a rendelésekkel kapcsolatban felmerülő kérdés, probléma esetén kapcsolattartás a régióvezető ország kollégáival
  • árajánlatok hivatalos formátumának elkészítése és kiküldése ügyfél, területi képviselő, területi vezető részére
  • jóváírások, számlamódosítások végrehajtása engedélyezés alapján
  • ügyfelek adatainak adminisztrálása, továbbítása az értékesítők felé
  • napi jelentések ellenőrzése, kiegészítése, adatok továbbítása a vezetők felé
  • értékesítői mintadoboz, belső vásárlás engedélyeztetése, feldolgozása
  • szerződéses árak rögzítése a digitális rendszerben
  • az értékesítést támogató szoftver napi használata

Amit kínálunk:

  • intenzív betanulási periódus
  • családias hangulatú multinacionális munkakörnyezet, csapatszellem
  • magas színvonalú digitális eszközök és megoldások
  • tréningek a további fejlődés támogatására
  • parkolási lehetőség
  • mobiltelefon

Amit kérünk:

  • középfokú végzettség, kereskedelmi vagy műszaki ismeretekkel
  • kiváló kommunikációs- és kapcsolatteremtő képesség, ügyfélközpontú gondolkodásmód
  • precizitás, következetesség, problémamegoldó hozzáállás
  • önálló munkavégzés
  • csapatszellem
  • angol nyelv középszintű használata írásban, szóban
  • MS Office megbízható használata (word, excel, outlook)
  • tapasztalat kereskedelem, ügyfélszolgálat területén előnyt jelenthet

Jelentkezés módja

A "JELENTKEZEM" gombra kattintva, az önéletrajz csatolásával várjuk a pályázatát.

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Értékesítés támogatás

JELENTKEZEM