Feladatok

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel személyesen, telefonon és e-mailben, a kiváló ügyfélélmény biztosítása érdekében.
  • Adminisztratív feladatok precíz és pontos elvégzése, beleértve a dokumentumok kezelését és határidők követését.
  • Üzletkötő kollégák munkájának támogatása a biztosítási folyamatok gördülékeny lebonyolításában.
  • Betanulást követően ügyfelek számára tanácsadás nyújtása a megfelelő biztosítási döntésekhez.
  • Kárrendezési folyamatok koordinálása és határidők betartása.
Munkavégzés helye: 4400 Nyíregyháza, Korányi F. 27.

Elvárások

  • Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban.
  • Pontosság, precizitás és felelősségtudat az adminisztrációs feladatok ellátásában.
  • Csapatban való hatékony együttműködés, ügyfélközpontú gondolkodásmód.
  • Alapszintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook).

Előnyt jelent

(Nem kötelező, de ezek megléte előnyt jelenthet.)
  • Felsőfokú végzettség.
  • Független biztosításközvetítői vizsga.
  • Tapasztalat a biztosítási szektorban.

Amit kínálunk

  • Stabil, hosszú távon tervezhető munkahely egy megbízható cégnél.
  • Versenyképes juttatási csomag.
  • Fiatalos, támogató csapat, ahol szakmai és emberi támogatásra számíthatsz.
  • Alapos betanítás és folyamatos támogatás, amely lehetővé teszi a biztosítási szektor megismerését.
  • Változatos, érdekes feladatok.

Munkahelyi extrák

  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Folyamatosan fejlődő, piacvezető biztosítási alkusz iroda vagyunk a régióban, több mint 30 éves tapasztalattal. Ügyfeleink biztonsága és elégedettsége számunkra a legfontosabb, miközben összetartó, barátságos közösségként támogatjuk egymást.

Jelentkezés módja

Küldd el fényképes önéletrajzod, és kérlek, írd le pár mondatban, hogy miért tartod magad alkalmasnak a pozíció betöltésére.

JELENTKEZEM