Feladatok

  • A vevői megkeresések (mintaküldemények, dokumentációs igények, árajánlatok) gyors és pontos kiszolgálása
  • Árajánlatok rögzítése
  • Vevői megrendelések fogadása, feldolgozása, nyomon követése
  • Szállítások megszervezése, kapcsolódó dokumentumok kezelése
  • Kapcsolattartás külső raktárral
  • Kapcsolattartása társaság vámkezelőjével
  • Logisztikai feladatokkal kapcsolatos vevői reklamációk kezelése
  • A munkavégzéshez kapcsolódó jogi szabályozások, minőségbiztosítási szabványok (ISO, GMP+, ADR, stb) betartása és betartatása
  • Együttműködés az társosztályok (Értékesítés, Termelés, Pénzügy) képviselőivel

Elvárások

  • Logisztikai képzettség és gyakorlat
  • Jó kommunikációs készség
  • Angol nyelvtudás - társalgási szinten
  • Számítógépes ismeretek: MS Office
  • Jó probléma megoldási készség
  • Csapatmunka
  • Önálló munkavégzés
  • Rugalmasság
  • Pontosság
  • Proaktív hozzáállás

Előnyt jelent

  • SAP rendszer ismerete
  • Salesforce rendszer ismerete
  • Felsőfokú végzettség
  • Multinacionális cégnél szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

Versenyképes fizetés, béren kívüli juttatások, jó munkakörnyezet, képzések, fejlődési lehetőség és egy rendkívül változatos munkakör, amiben az ügyfélszolgálati és a logisztikai feladatok teljes palettájával találkozhatsz.
Ha pörgős vagy a napi munkában, és ezt nem tudod, vagy nem akarod a jövőben sem levetkőzni, akkor ideális lehet számodra az állás, amihez egy multinacionális környezet is társul.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Az Omya Hungária Kft. az 1884-ben alapított, több mint 50 országban közel 9000 alkalmazottat foglalkoztató svájci Omya cégcsoport tagja, mely globális piacvezető az ipari ásványok - főként kalcium-karbonátból és dolomitból kinyert pigmentek és töltőanyagok terén.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva csatold önéletrajzod, vagy akár egy kötetlenebb formájú bemutatkozást.

JELENTKEZEM