Feladatok

  • Segítséget nyújt, valamint tájékoztatást ad (személyesen, telefonon és e-mailben) egyebek mellett:
    • DIMOP Plusz-1.2.7 és DIMOP Plusz-1.2.1 projektekről (projektek célja, szerepe, szolgáltatási köre, értékajánlata)
    • Regisztrációról, valamint a digitalizációs szint (érettség) felméréséről, klasszifikációról, illetve a DIMOP Plusz-1.2.1 keretében kialakított CRM rendszerről
    • Részleteiben a tanácsadási tevékenységről és alapszintű Digitális Fejlesztési Koncepciókról, valamint ügyfélrendezvényekről;
    • a DIMOP Plusz-1.2.7 keretében kidolgozott és TVI által elfogadott Támogatási Útmutatóról (támogatja azok megkötését) és egyéb dokumentációs kötelezettségekről
    • Releváns állami vállalkozásfejlesztési projektekről, kezdeményezésekről;
  • A DIMOP Plusz-1.2.7 projektben az előző pontban foglaltak megvalósítása un. hideg hívások segítségével (contact center feladatok ellátása);
  • Ügyfélbeléptetés, ill. klasszifikációs folyamat támogatása;
  • Ügyfélszolgálati tevékenység (folyamat és módszertani) revízió, megújítási folyamat támogatása (interjú, egyéb adatszolgáltatás, fejlesztési javaslatok);
  • Az alapszintű digitalizációs tanácsadási feladatok, ill. a digitális fejlesztési koncepció szolgáltatási elem igénybevételének adminisztratív támogatása.
A pozíció határozott idejű szerződés keretében 2026. december 31-ig, a projekt végéig szól.

Elvárások

  • Középfokú végzettség;
  • Minimum 3 év ügyfélkapcsolati tapasztalat;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office).

Előnyt jelent

  • Kiváló kommunikációs készség;
  • Monotóniatűrés;
  • Contact Center területen szerzett tapasztalat;
  • Táblázatkezelő rendszer haladó ismerete;
  • Európai uniós forrásból finanszírozott projektben való részvétel;
  • Sharepoint ismerete.

Amit kínálunk

  • Széleskörű béren kívüli juttatási csomag;
  • Stabil, megbecsülést nyújtó szervezet;
  • Magas színvonalú szakmai közösség;
  • Teljes körű támogatás, hogy az új munkatárs lépésről lépésre ismerje meg a munkakört és a kamara működését;
  • Modern, munkavállalói igényekre szabott munkakörnyezet.

Céginformáció

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamaránál fő célkitűzésünk a hazai vállalkozások és ipari szereplők támogatása, valamint gazdasági tevékenységük fejlesztése. Feladatunk szerteágazó és kihívásokban gazdag. Munkánk során elősegítjük a kereskedelem és az iparágak fejlődését, támogatjuk a kis- és középvállalkozásokat, és segítünk az exportlehetőségek kibővítésében. Emellett aktívan részt veszünk a gazdaságpolitika alakításában és az üzleti közösségek érdekeinek képviseletében.

A Kamaránál büszkék vagyunk arra, hogy minden munkatársunk számára lehetőség kínálkozik a szakmai fejlődésre és az innovációra. Az itt dolgozók részei lehetnek egy elkötelezett csapatnak, ahol az ötleteik és elképzeléseik valóban számítanak. 

Jelentkezés módja

A pályázatot a pályázó magyar nyelvű részletes, fényképpel ellátott szakmai önéletrajzával, fizetési igény megjelölésével a "Jelentkezem" gombra kattintással kérjük eljuttatni.

JELENTKEZEM