Feladatok
- Az ügyfélszolgálati csapat feladatainak, működésének irányítása, koordinálása;
- Magas színvonalú ügyfélszolgálat biztosítása;
- Ügyféltrendek, problémák azonosítása és proaktív megoldási javaslatok ezek kezelése;
- Szerződéses partnerek, azaz a sofőrök, regisztrálása, koordinálása, kezelése;
- Szerződéskötési folyamatban való segítségnyújtás;
- Partner működéséhez szükséges eszközök, kiadása, nyilvántartásba vétele, visszavételi folyamat menedzselése;
- Személyesen, oktatások, bemutatók biztosítása a partnerek részére;
- Applikációk, működési modell teljeskörű ismerete, kérdés esetén segítségnyújtás;
- Külföldi partner irodával e-mailes angol nyelvű kapcsolattartás;
- Panaszkezelés;
- Folyamat optimalizálásban való részvétel;
- Kimutatások, nyilvántartások készítése.
Elvárások
- Középfokú végzettséggel rendelkezel, felsőfokú végzettség előnyt jelent;
- 1-3 éves ügyfélszoli csoport vezetésben szerzett tapasztalat;
- Nyitott, kommunikatív személyiség vagy;
- Gyors a problémamegoldó készséged;
- Ügyfél és megoldás központú a szemléleted;
- Csapatmunkában is szívesen dolgozol;
- Angol nyelvtudással rendelkezel (B2) többségében írásban.
Céginformáció
Egyedülálló lehetőséget biztosítunk Neked, hogy résztvevője legyél Magyarországon az Uber jövőjének építésében és kialakításában!
Legyél Te is tagja az UBER egyetlen magyar, hivatalos parterének. Ti fogjátok irányítani a folyamatokat annak érdekében, hogy sikeres és kiemelkedő minőségű szolgálatás jöjjön létre.
Ha úgy érzed, hogy motivált vagy, dinamikus a működésed, kreatív a problémamegoldásod és ügyfélközpontú a látásmódod, akkor mindenképp jelentkezz! Erről ne maradj le!