Feladatok

  • 3 fős ügyfélszolgálati csapat koordinálása, munkaszervezés
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal, különösképpen a raktárral, a beszerzéssel és az értékesítéssel
  • Részvétel az ügyfélszolgálat napi munkájában
    • Közvetlen kollégák munkájának támogatása, segítése
    • Kapcsolattartás kiemelt ügyfelekkel személyesen, telefonon, és e-mailben
    • Az ügyfélszolgálat fejlesztése, a munka hatékonyságának növelése
  • Kapcsolattartás és szerződéskötés az ügyfélszolgálathoz kapcsolódó szolgáltatókkal
  • Határidős feladatok pontos végrehajtása
  • Részvétel akciók szervezésében, lebonyolításában
  • Leltározás, selejtezés szervezése, lebonyolítása
  • Kimutatások, statisztikák, elemzések készítése
  • Rendszeres visszajelzések, riportok a közvetlen vezetőnek

Elvárások

  • Szeress és tudj önállóan dolgozni! Legyél megoldáscentrikus és precíz a munkádban!
  • Legyen 1-3 éves irodavezetői vagy ügyfélszolgálat vezetői tapasztalatod!
  • Kommunikálj jól szóban és írásban, legyél jó problémamegoldó területeden.
  • Irodai munkád során fontos, hogy megbízható módon kezeld az Office alkalmazásokat, azon belül is elsősorban az excelt.
  • Ne legyen idegen számodra a vállalatirányítási rendszerek elsajátítása, használata. (cégünk Octopust használ)
  • Legyél lendületes, proaktív személyiség!
  • B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezz!

Előnyt jelent

  • Ha dolgoztál már kereskedelemben (lehetőleg irodai környezetben), esetleg van tapasztalatod műszaki és/vagy egészségmegőrző termékek kereskedelmében
  • Ha nyitott vagy az egészséges életmódra
  • Ha ismered az Octopus vállalatirányítási rendszert

Amit kínálunk

  • Mi nem csak beszélünk az egészségről, hanem rendszeresen teszünk is dolgozóink egészségéért és jó közérzetéért 
    • 2 hetente (munkaidőben) irodai masszázslehetőséget biztosítunk kollégáinknak
    • dolgozóinknak korlátlan alkalmas céges fitness bérletet és AquaWorld úszóbérletet biztosítunk szaunahasználattal
    • az őszi-téli időszakban mindenki számára elérhető céges vitamincsomaggal gondoskodunk kollégáink egészségéről és jó közérzetéről
  • Nálunk a csapatszellem miatt sem kell aggódnod: sikeres pályázatod esetén egy pozitív szemléletű, dinamikus csapattal dolgozhatsz együtt és rendszeresen részt vehetsz céges csapatépítő rendezvényeken.    
  • Munkádhoz minden szükséges eszközt biztosítunk (mobiltelefon, irodai ergonómiai eszközök stb.)
  • Egy folyamatosan fejlődő, a piacunkon meghatározó, stabil hátterű cég vagyunk 25 év tapasztalattal.
  • Amennyiben a bejárásod nem megoldott, Újpestről igénybe veheted céges buszjáratunkat is.

Céginformáció

Mottónk: Otthon az egészségben!

Vivaldi Kft. 1997-ben alapított, 100%-ban magyar tulajdonú KKV kb. egy milliárd forintos éves árbevétellel. Telephelyünkön és mintaboltjainkban összesen 20 főt foglalkoztatunk. 

Termékeinket Európából (jellemzően exkluzív disztribútorként), magyar beszállítóktól és megbízható tengeren túli partnerektől szerezzük be. Főbb értékesítési csatornáink a gyógyászati szaküzletek és a jelentősebb magyar hipermarketek, webáruházak.

Cégünk „lelke” a folyamatosan megújuló, innovatív, kiváló ár-érték arányú termékválaszték. Büszkén mondhatjuk, hogy szortimentünk a hosszú évek tudatos és elkötelezett munkájának köszönhetően mára Magyarországon egyedülálló, de Európában is kifejezetten versenyképes. 

Termékeink között a hagyományos, klasszikus egészségmegőrző termékek mellett megtalálhatók a modern, egészségtudatos vásárlók trendi eszközei is.

Itt ismerhetsz meg minket:

  • kiskereskedelmi weboldalunk: www.vivamax.hu

Jelentkezés módja

A fényképes önéletrajzodat fizetési elképzelés megjelölésével várjuk!

 

JELENTKEZEM